פרטי התלונה

תלונות משרד העבודה והרווחה

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס לקוי לדורש העבודה. נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום ולצערי כמעט בכל שבוע ביום שלישי בשעה 12:30 הגעתי על מנת לחתום התייצבות, כאשר מגיעים למכונות טביעת אצבע הנמצאות מחוץ ללשכה חצי מהן לא עובדות (במקרה הטוב) והחצי השני שכבר עובד, בחלקם ישנה בעיה לקרוא את טביעת האצבע (איכות נמוכה), מה שיוצר שני דברים:
1. עומס ותור מיותר במכונות עצמן.
2. עומס על הפקיד המטפל שצריך לקבל גם את אלו שהמכונה פשוט לא זיהתה.

אחרי שעברנו את נושא מכונות טביעת האצבע אנו מגיעים לתור הפקיד, שם אין דין ואין דיין, אין תור אוטומטי, אין מספרים, אף אחד לא יודע באמת מי אחרון בתור, וכששואלים את הפקידה (ליטל חן) איך הולך התור היא עונה: "תשאל מי אחרון, אל תעמוד כאן, אתה מפריע לי". ופתאום מגיע השומר ומבקש ממני לשבת, שאר ה-30 איש שעומדים לא מפריעים לו, רק אני שמתלונן על שירות גרוע, אני מפריע לכולם. אוקיי אז אני שואל מי אחרון, וכמובן שאף אחד לא עונה לי, כי אף אחד לא יודע. במצב הזה אני צריך לשבת ולהמתין ללא ידיעה מתי תורי מי לפני ומי אחרי, האם את/ה היית ממתין במצב כזה?!
אז כמובן שלא המתנתי, וביקשתי לדבר עם המנהל, הפקידה (ליטל חן) אמרה לי איפה אני יכול למצוא את המנהל (פחות אחד בתור שלה), הגעתי למזכירה של המנהל (הראשונה והיחידה שעוד הייתה בסדר) וביקשתי לדבר עם המנהל על איכות השירות שאנו מקבלים אצלו, מילאתי דף תלונה וביקשתי בכל זאת 5 דקות מזמנו, לאחר חצי שעה שאני ממתין נאמר לי ש"המנהל עסוק, ושאני יכול לחכות לו אם אני רוצה", לשאלתי מתי זה יקרה האם בעוד חצי שעה או שלוש שעות לא היה מענה, כמנהל לשעבר של 80 איש אני מבין שמנהל עסוק, אבל אני לא מבין למה אי אפשר היה לתת לי זמן או לחלופין לקבוע ליום אחר בו יהיה לו יותר זמן בשבילי, לדאבוני לא הייתי מספיק חשוב זאת התשובה, והתקבל אצלי הרושם שהמנהל פשוט "ניער" אותי באמצעות הפקידה שלו. לשאלה מה אתה מצפה מהמנהל לעשות במקרה כזה התשובה שלי היא: שיצא לדקה החוצה, "צהריים טובים אני המנהל, אני מבין שביקשת לשוחח עימי אני מתנצל אבל לא יתאפשר לי היום, אנא קבע פגישה מסודרת עם הפקידה ואני מבטיח להקשיב לכל טענותיך, בכל מקרה אני אקרא את שכתבת ומבטיח להתייחס." ולא היה לי צורך בשום דבר נוסף, רק התייחסות שלא הייתה. ביקשתי בקשה אחרונה שתטפל בי פקידה אחרת מליטל חן, המזכירה סירבה להיכנס שוב למשרד המנהל על מנת לבקש ממנו שיאשר לי דבר זה (לא רצתה להפריע לו בשנית), פקידה אחרת שהייתה במקרה במקום גם כן ממתינה למנהל הרימה טלפון וסידרה לי פקידה אחרת, אוקיי הגעתי לפקידה האחרת אבל מה לעשות צריך להמתין, מי אחרון?! מי ראשון?! מי יודע?!
לבסוף קיבלתי שירות, חבל רק שהוא היה גרוע.
עלבון סוג הנזק :
לתקן את המכונות, מכונת מספרי תור לפקיד אחרי המכונות, ממליץ על קורס יחס אישי לפקידה ליטל חן, יצירת נוהל חובת התייחסות מנהל לתלונות לקוח בפרק זמן מוגדר. פתרון נדרש :

משרד העבודה והרווחה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה