פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מידע שגוי בקניית מצלמה דיגיטאלית נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר ימים פניתי לסקאל באמצעות מכירה פומבית באינטרנט לרכישת מצלמה דיגיטאלית מסוג MJU-700 של אולימפוס. בבוקר למחרת התקשר אלינו נציג של סקאל על מנת לקחת את פרטי האשראי וביררנו איתו שיש את המצלמה בצבע כתום. הוא בדק, אישר שכן ומסרנו לו את הפרטים. הזמנו אפילו כרטיס זיכרון.
אמרנו שזה דחוף, אז ניקח את המצלמה ישירות מהספק. לפני שהגענו לספק התקשרנו ואז התברר שאין צבע כתום, טלפונים רבים לסקאל ולספק בסוף גילו שיש בצבע כתום, אבל לא ממש טרחו לחפש כשהתקשרנו בפעם הראשונה...
וכמובן שלסאקל ולספק אין מספרי חינם אז כל השיחות על חשבון הלקוח.. אשמתו שהוא הזמין דרך סקאל.. ילמד להבא להזמין דרך מישהו אחר. בשיחה אחת אפילו בלי הודעה מוקדמת העבירו אותי מסקאל ישירות לספק.. ללא הסבר... כאילו שלא התקשרתי אליהם כבר..
אז הלך בעלי לקחת את המוצר, כרטיס האשראי על שמו.
באתר פרסמו שנרתיק תואם למצלמה עולה 60 שקלים והזמנו אותו, רק כשהגיע הבייתה בעלי עם השלל ראיתי שהתיק בכלל לא תואם את המצלמה, אלא בגודל של חמש מצלמות כאלה!!! והרי המצלמה פיצפונת!!!
התקשרתי לספק, אמרו שזה מה שיש ב-60 שקל ונרתיק תואם עולה 120 - אמרתי למה לא אמרתם מלכתחילה?! לא מספיק שאנחנו צריכים לשלם על נרתיק הון תועפות אנחנו צריכים גם לסוע בשעות העומס, אחרי שעות העבודה לת"א שוב פעם???!!! התקשרתי לסקאל ונציגת השירות אמרה לי שזאת בעיה של הספק.. מאוד חכם מצידה. בכלל נציגות שירות לדוגמא מצאו להם בסקאל.
היא לא יכלה לאתר את ההזמנה שלי, כיוון שהיא בוצעה מזמן מזמן. אתמול.
בשביל שהוד רוממותה האחראית מסקאל תחזור אלי נתבקשתי לשלוח פקס. היא לא עונה לשיחות פשוטות של הלקוחות המעצבנים שלה... כל היום תלונות! מסכנה.. קודם לשלוח בכתב, ואחר כך היא תשקול.
בשביל שהמצלמה לא תסרט לנו בנתיים ללא שום כיסוי ביקשתי מבעלי לשוב ולסור לחנות ולקחת את הנרתיק התואם באמת, בניגוד לפרסום של סקאל, ושם התברר לו שבאמת טעו בנרתיק, אבל גם הנרתיק שאמור להיות תואם מתאים לשלוש-ארבע מצלמות מהסוג שקנינו...
וכל הבזבוז של הכסף הזה, טלפונים, המתנה ארוכה בסקאל, נסיעות מיותרות.. על חשבון הלקוח.. למה לא?...
+בזבוז זמן + עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי + התנצלות! פתרון נדרש :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות סקאל שם ותפקיד:
שלום רב,
להלן תגובתנו לתלונה מס' 11612:
לאחר בירור השתלשלות העניינים כפי שמתוארת כאן ע"י הגברת רווה, מול ספק המצלמה-חברת אלודה, הלקוחה רכשה תיק אשר מתאים למצלמה אך הוא אינו התיק המקורי של חברת אולימפוס ומעולם גם לא נטען כך. לאלר שהוסיפה 60 שקלים נוספים, קיבלה תיק מקורי של חברת אולימפוס המתאים בגודלו כמו כפפה למצלמה.
כמו כן למותר לציין כי ימי האספקה למוצר הינם 14 ימי עסקים, אך מאחר והלקוחה הביעה את רצונה לקבלה בהקדם ולמרות שאין אנו מאשרים איסוף עצמי ע"י הלקוח למוצרים אשר נמכרים במכירה פומבית, אושר ללקוחה לפנים משורת הדין להגיע עוד באותו היום בו בוצעה ההזמנה ולאסוף את המצלמה.

בברכה,

שרות לקוחות סקאל
תגובה:
.... פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה