|
|
|
|
|
|
אי יכולת ליצור קשר עם החברה |
נושא התלונה: |
יום שלישי 08 אוגוסט 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב12 ליולי רכשתי D.V.D. RECORDER DR 165 בצאתי מהארץ ואספתי אותו עם כניסתי חזרה לארץ ב25 ליולי. כשפתחתי את הקופסא גיליתי שחסר טופס האחריות וגם התקליטור שהובטח לי בזמן רכישת המוצר.
מאותו יום אני מנסה להתקשר לחברת סאקל 1-700-705-006 ועונה לי תקליט שחברת סאקל מאד מעוניינת לרצות את לקוחותיה ומיד יענה לי אחד מנציגי החברה. אני על הקו שעות במשך כל יום ועדיין לא הצלחתי ליצור קשר עם איש מהחברה. שלחתי פקס וביקשתי שיצרו עמי קשר אך גם זאת ללא הצלחה.
אודה לכם אם תעזרו לי
|
יצירת קשר אישי עם נציד החברה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
סקאל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|