פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הסוכן של נעלי טימברלנד (סקאל ) לא מוכן לטפל בפניתי אליו נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
נעלי טימברלנד שנרכשו לפני כ שלושה חודשים התגלו כפגומות ומיד לאחר שננעלו נפתחה להם הסוליה
בפניתי לחנות שמכרה לי אותם התבקשתי למסור את הנעלים עד להגעת הסוכן
הנעלים נשארו בחנות תקופה העולה על חודשיים ולא נמסרו לסוכן
תוך שימוש בתרוצים כלשהם מטעם בעל החנות
משום מה כשפניתי לסוכן בשם עזר נעניתי באטימות ובחוסר רצון לעזור לי
הוא אישר שהנעלים לא נמסרו אליו כלל
ושאינו מוכן לטפל בי מכיוון שאנני הלקוח שלו אלא של בעל החנות
זהו שירות לקוי מכיוון שבסוף הנעלים נשארו אצלי בשל מדיניות שחיקת הלקוחות המתלוננים על מוצריכם הן מצד המוכר והן מצד הסוכן
כספי סוג הנזק :
החלפת הנעלים בנעלים חדשות ותקינות + פיצוי על עוגמת פתרון נדרש :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה