פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעליים "ניו באלאנס" נושא התלונה:
לוי חיה שם/כינוי:
‏יום שישי ‏01 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
שפיים כתובת:
סניף שפיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי בחודש מאי 2006 נעלי ספורט ברשת סקאל מתוצרת "ניו בלאנס" שילמתי 340 ₪ כעבור כחודשיים התגלתה בעיה בנעל.

הנעלים משמשות לי להלכה יומיומית ארוכה במסגרת שמירה על בריאות.
כאבור כחודשיים הופיעה שלפוחית על עקב רגל ימין, המשכתי ללכת עם רטיות וחיפשתי הסבר גם אצל אורטופד.
לבסוף הבנו שיש בעיה בעקב הנעל ובמישוש יד (גם אצל הרופא) הרגשנו שהעקב לא חלק, קיים פגם והוא הגורם לבעיה.
נגשתי לסניף שפיים בו רכשתי את הנעליים בביטחון כי הרי הנעליים נרכשו ברשת "מכובדת" ולא בשוק ושילמתי טבין ותקילין ובקשתי טיפול דחוף מאחר והנעליים נחוצות לי מאוד.
בסניף שפיים שלחו את הנעליים לבדיקה ולהפתעתי הרבה גב' כרמי פנינה מנהלת מח' שירות לקוחות השיבה שלדעה הנעליים תקינות.

התקשרתי והסברתי שיש טעות ברורה ואת הפגם ניתן להרגיש באופן ברור, וכי אין כאן רצון לזכות בנעליים חדשות בסך הכל לקבל מוצר תקין.

בתגובה חזר אלי נציג מכירות חצוף של חברת ניו בלאנס שחישב לי אם אני צועדת לדבריי 9 ק"מ מידי יום הרי בחודשיים גמעתי 500 ק"מ והנעליים עשו את שלהן.
ומבדיקה שלו עולה שהנעליים אינן פגומות אבל לפנים משורת הדין הוא מוכן שאני אצלם את הנעל ואת כך רגלי והוא ילך לאוטופד להתיעץ עימו.

הצעתי לו להפגש איתי כדי לקצר את התהליך אך לזה הוא לא הסכים.
הספור נמשך חודש תמים היה איזה רצון קטן לפתור את הבעיה ברגע שאיימתי לפרסם את הספור שלהם באנטרנט אבל הרצון נעלם מהר מאוד.

מנסיוני רב השנים נעליים טובות משמשות אותי גם יותר משנתיים

חיה לוי
054-7760911
09-8654617
כספי סוג הנזק :
החלפת הנעלים פתרון נדרש :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה