חוסר יכולת לקבל שירות |
נושא התלונה: |
יום חמישי 10 אוגוסט 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
דיוטי פרי |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
1) בתאריך 10.8.06 רכשתי בחנות האלקטרוניקה בשדה התעופה מקלט DVD תוצרת LG דגם RC185
לצערי, עם חזרתי לארץ ב 17.8 לא מצאתי את החשבונית. כן מצאתי הודעה על הדלת, של דואר השליחים על הגעתו לביתנו ושאנו לא היינו. לידיעתכם, ביקשנו במעמד הקנייה לקבל את המכשיר רק החל מתאריך 20.8. ואילך.
לידיעתכם, השרות בקנייה היה מצוין אך כפי שתראו בהמשך, זה לא מספיק.
2) בהעדר חשבונית לא יכולתי לשלוח את כתב האחריות. באותו זמן, בשבוע הראשון הייתה במכשיר תקלה שחזרה על עצמה, שכשהמכשיר לא היה בשימוש מספר שעות, מגש ה DVD לא נפתח.
3) פניתי ב 20.8 לראשונה באמצעות שרות ההודעות לשחזור החשבונית ע"מ שאוכל לפנות לשרות. השארתי את פרטי האישיים ומועד הקנייה (ככתוב וכמוקלט) ולא קיבלתי כל התייחסות.
4) ניסיונות להשיג את החנות בנתב"ג לפי מס. הטלפון הניתן ע"י בזק 144 נענו בתפוס או בהעדר תשובה.
5) לאחר מספר ימים, פניתי שוב לשרות ההודעות ונאמר לי שיחזרו אלי תוך 48 שעות. לא חזרו. פניתי כל יומיים וקיבלתי את אותה תשובה מתסכלת שהמענה הוא רק לקבלת הפרטים שלי ושיחזרו אלי.
בפעם האחרונה הבטיחה אחראית המשמרת, אישית, לפנות לאיש הקשר שלה בסאקאל. וג"כ – ללא כל התייחסות מצידם!!!
6) לאחר התנסות שכזו, כל מה שנותר לי זה:
א. לקוות ולקבל מהם שחזור של החשבונית.
ב. להביע את אכזבתי העצומה מהזלזול שלהם בלקוחות שלהם שאין
באפשרותם לקבל מספר טלפון לדבר עם איש סאקאל ושלא מגיבים לפניותיהם.
ג. לקוות שהם מבינים את הנזק התדמיתי שלהם מהתנסויות שכאלה ושישפרו את שרות הלקוחות שלהם.
|
לשיקול דעתם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|