פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית מצלמה דיגיטלית מהאתר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏20 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ב- 20.08.2006 רכשתי אני וחברי לעבודה דרך האתר מצלמה דיגיטלית מסוג - Canon a 700 .
נאמר לנו ע"י נציג של חברת סאקל כי המוצר יגיע תוך שבעה ימי עסקים.
לאחר יומיים נשלח אלי SMS כי יש עיכוב במשלוח והמוצר יתעכב בכמה ימים.
לאחר שבוע בערך ב- 28.08.2006 בשיחה יזומה שלנו נאמר כי המוצר לא יגיע בזמן כי המוצר מתעכב במכס והוא לא יגיע כפי שהובטח לנו ב- 31.08.2006 אלא ב- 03.09.2006 שוב בשיחה יזומה שלנו לספק שמספק את מצלמה זו, נאמר כי המוצר יגיע ביום ה' ה- 07.09.2006.ביום ה' ה- 07.09.2006,
שוב בעוד אחת מהשיחות היזומות שלנו, נאמר לנו כי לא מייצרים מצלמה זו יותר ויצרו איתנו קשר שוב.
התקשרתי לסקל בתואנה כי הספק שהם עובדים איתו משקר את הקונים , נאמר לי ע"י הנציג שלהם כי אין להם מה להם מה לעשות ...והם יבדקו אך עדיין לא חזרו אלי...מיותר לציין כי למרות שביקשתי מסאקל און ליין ליצור עימי קשר הם לא חוזרים ואין להם תשובות הגיוניות בנושא - כמו איך הם ממשיכים למכור את המוצר שהספק טוען שהוא לא קיים יותר!!!
הספק אינו מוכן לפצות אותנו פיצוי הולם- כי הפתרון שלו זה למכור לנו מצלמה בדגם ישן יותר, והפתרון שלו והקל יש לומר הוא לבטל את העסקה.
כמו כן בסאקל יש פרצת אבטחה חמורה ביותר!
בדף בו נכנסים לחשבון - הכניסה היא באמצעות הכנסת מס ת"ז.
לאחר שמכניסים ת"ז מגיעים לכל הפרטים האישיים וניתן לראות את הפרטים האישיים של כל מאן דבעי.
למה הדף הזה לא מוצפן?!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה