|
|
|
|
|
|
נגן MP3 - שירות לקוחות |
נושא התלונה: |
יום רביעי 08 יוני 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
נתב"ג |
כתובת: |
נתב"ג |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 8\6\05 רכשתי נגן MP3 מדגם RADIO FM 1G SAFA MP3 WMA מספר חשבונית 9564330.
לאחר מספר חודשים הנגן התקלקל ומסרנו אותו לחנות סקאל בחוצות המפרץ לתיקון. לאחר כחודשיים(!) קיבלנו מוצר חדש מתוצרת אחרת.
לאחר חודשיים נוספים התקלקל גם המוצר החדש ומסרנו אותו לתיקון ל- א.ש. טלירון (מעבדת שירות של סקאל) מפני שהסניף בחוצות המפרץ נסגר.
לאחר 30 יום הודיעו לנו לתדהמתנו מהמעבדה כי המכשיר נפל למים (דבר שלא היה ולא נברא) ואחר ויכוח ממושך עם המעבדה הם המציאו סיבה אחרת והפעם טענו שהסוללה נזלה בתוך הMP3 (שוב דבר שלא היה מעולם) וטענו שלאור זאת אין אחריות המוצר.
לאחר דין ודברים עם המעבדה ושרות סקאל הציעו לי מוצר חדש בתמורה לסכום של 250 ש"ח, הצעה מעליבה ביותר לאור העובדה שזהו יותר ממחירו המלא של נגן חדש כיום ושהמחיר ששילמתי דאז היה 160$.
אני צרכן ותיק של סקאל דיוטי פרי ומעולם לא נתקלתי בשרות גרוע כמו שקיבלתי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
ראוי שאפוצה במכשיר שווה ערך לעלות המקורית של המכשי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
סקאל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|