פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מענה מצד סקאל שירות לקוחות שלושה חודשים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏20 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
סקאל חיפה חוצות מפרץ כתובת:
חוצות מפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15.9.04 רכשנו טלויזיה JVC בסקאל דיוטי פרי אלקטריק בסניף חוצות מפרץ חיפה. סכום עלות של טלויזיה עומד על-8,799,97. הטלויזיה נמצאת באחריות. אחריות של 36 חודשים.תעודת אחריות מספר 13151. הטלויזיה עבדה כראוי עד תחילת חודש יולי 2006 ומאז לא נדלקה. פנינו לשירות לקוחות של סקאל דרך חברת א.ש טלירון,מעבדת שירות וביטוח. את השירות קיבלנו אחרי חודש בגלל המלחמה. נלקח חלק חשמלי מטלויזיה. בתאריך 31.7.06 החלק הוחזר והטלויזיה עבדה כרגיל. לאחר מספר ימים התקלקלה שוב ולא נדלקה. פנינו לחברת טלירון אבל רק ב-21.8.06 הגיע טכנאי ולקח שוב את החלק. החלק הוחזר והטלויזיה פעלה כראוי. לאחר עוד מספר ימים הטלויזיה שוב לא נדלקה. בפעם השלישית פנינו לטלירון והמזכירה טלי אמרה שיש צורך לקחת את כל הטלויזיה אבל זה לא אפשרי כי אין מספיק טכנאים או סבלים בחברה ולכן עדיף שנפנה לסקאל שירות לקוחות. בשירות לקוחות של סקאל אין מענה. במשך חודש כל יום אנו מתקשרים למוקד הודעות של סקאל ומשאירים הודעה ומבטיחים לנו לחזור תוך 48 שעות .אבל אף אחד לא חוזר. הפקס של פניות ציבור אינו תקין והפקסים בו לא עוברים. זו חווית השירות הגרועה ביותר שנתקלנו בה. אנו לא צופים כבר בטלויזיה כשלושה חודשים ואף גורם לא לוקח על עצמו אחריות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מבקשת תיקון טלויזיה ובנוסף פיצוי על 3 חודשים תשלום פתרון נדרש :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה