פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוחות לא מגיב על פניה בטלפון ובאינטרנט נושא התלונה:
וכטל יעקב שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏20 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
סקאל שרות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב 20 לאפריל 2005 קניתי בסקאל אלקטריק אילת מסך LCD Benq FP71G בגלל שהיתה תקלה בקופה הרושמת של החברה לא קיבלתי קבלה ונאמר לי שישלחו לי אותה הביתה עד היום לא קבלתי את הקבלה.
המסך התקלקל פניתי לחברה התומכת במסך ויש לו אחריות ל 3 שנים אך נדרשת קבלה על קנית המסך.
פניתי למענה הקולי של שירות לקוחות של סקאל בבקשה לשחזר את הקבלה, עם פרטי העסקה כולל מספר כרטיס האשראי בו בוצעה העסקה ומספר העסקה באתו תאריך ולא קיבלתי מענה
פניתי לשרות לקוחות באינטרנט וגם שם לא קיבלתי מענה

בברכה וגמר חתימה טובה
יעקב וכטל
כספי סוג הנזק :
לשלוח לי קבלה על הקניה או לתקן את המסך פתרון נדרש :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה