|
|
|
|
|
|
שרות לקוחות לא מגיב על פניה בטלפון ובאינטרנט |
נושא התלונה: |
וכטל יעקב |
שם/כינוי: |
יום רביעי 20 ספטמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
סקאל שרות לקוחות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ב 20 לאפריל 2005 קניתי בסקאל אלקטריק אילת מסך LCD Benq FP71G בגלל שהיתה תקלה בקופה הרושמת של החברה לא קיבלתי קבלה ונאמר לי שישלחו לי אותה הביתה עד היום לא קבלתי את הקבלה.
המסך התקלקל פניתי לחברה התומכת במסך ויש לו אחריות ל 3 שנים אך נדרשת קבלה על קנית המסך.
פניתי למענה הקולי של שירות לקוחות של סקאל בבקשה לשחזר את הקבלה, עם פרטי העסקה כולל מספר כרטיס האשראי בו בוצעה העסקה ומספר העסקה באתו תאריך ולא קיבלתי מענה
פניתי לשרות לקוחות באינטרנט וגם שם לא קיבלתי מענה
בברכה וגמר חתימה טובה
יעקב וכטל
|
כספי |
סוג הנזק : |
לשלוח לי קבלה על הקניה או לתקן את המסך |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
סקאל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|