פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלוויזה LCD פגומה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏16 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שדה התעופה,דיוטי פרי כתובת:
דיוטי פרי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום באמצע חודש אוגוסט השנה רכשתי טלוויזיה LG מסוג LCD בשדה התעופה.כשהתקנו אותה התגלתה באמצע המסך נקודה לבנה גדולה ,מיד הזמנתי את השרות ,הטכנאי אמר שהטלוויזיה פגומה אי אפשר לתקנה אלא רק להחליפה.כאשר חזרתי לשרות הלקוחות סרבו המוקדנים לעזור לי טענו שזו בעיה שלי ואני לדבריהם צריכה לקבל את הטלוויזיה כמו שהיא!!!!כל ניסיונותי והסברי לא הועילו ביקשתי לדבר עם מנהלת שרות הלקוחות והם סרבו לתת לי לדבר עימה לדבריהם היא אינה מדברת עם לקוחות אז מה תפקידה לכל הרוחות????זה שרות הלקוחות היחיד בארץ שאי אפשר לדבר עם המנהלת שלו ,כל פקסים ששלחתי לה לא נענו!! ואתם מתימרים ל"שרות מהטובים במשק"אנני מבינה רכשתי טלוויזיה במיטב כספי-5000 שקלים ומה שקבלתי זה טלוויזיה פגומה סוג ב.על עוגמת הנפש וההשפלה הרבה שהעברתם אותי אין לי אפילו מאיפה להתחיל לתאר!!וכיאלו לא די בזה שלחו לי שובר ע"ס 100 שח לקניות ברשת סקאל ,הרגשתי כאילו קבלתי סטירת לחי נוספת אתם מבינים ,טלוויזיה פגומה 5000שקלים? פיצוי 100שח כמובן שהחזרתי אותו .מה שבטוח לעולם לא אקנה מרשת חנויות סקאל מאומה!! כמובן ,אינני מתכוננת לעבור לסדר היום אינני מתכוננת לוותר מכתבים כבר יצאו לרשות להגנת הצרכן המועצה לצרכנות ,מערכות עיתונים וכמובן כל הענין עבר לטיפולו של עורך דין.אין לי אלא לומר ,שיתביישו להם!
כספי סוג הנזק :
החלפה פתרון נדרש :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה