פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות לא קיים! נושא התלונה:
רום חני שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד חג הפסח רכשה אחותי להוריי מכשיר מיקרוגל מתוצרת יונדאיי.
כעבור מס' ימים ארעה תקלה במכשיר ושלחנו אותו לטיפול במעבדת השירות הקרובה.
עם חזרתו מן התיקון, ארעה במכשיר אותה התקלה בדיוק בעת ההפעלה הראשונה.
המכשיר נשלח לתיקון חוזר המעבדה (שימו לב- 2 טיפולים בתוך פחות מחודש מקניית המכשיר !!!) ולכשבאנו להשיבו מן התיקון נמצאו בו שריטות רבות.
מכיוון שמדובר במכשיר חדש דרשנו החלפת המכשיר במכשיר חדש (2 תקלות חוזרות בפחות מחודש ושריטות הן יותר מדי...)
פנינו למחלקת השירות ע"י פקסים, טלפונים חוזרים ונשנים (אל השירות לקוחות, אל המעבדה וכו') ולא נעננו. נאמר לנו כי הדופן השרוטה של המכשיר תתוקן ויחזרו אלינו בכדי שנוכל לקחת את המכשיר.
עברו חודשים רבים ואין קול ואין עונה.
ניסינו להתקשר לשירות הלקוחות ומס' פעמים, לאחר המתנה ארוכה מאוד מתנתקת השיחה טרם העברתה לנציג שירות לקוחות.
בינתיים אנחנו באוקטובר ללא מיקרוגל!!!
האם רק תביעה משפטית תושיע אותנו או ששירות הלקוחות יועיל בטובו לשרת את לקוחותיו?
עוגמת נפש סוג הנזק :
יצירת קשר עם הלקוחות, החלפת המיקרוגל ופיצוי על עוג פתרון נדרש :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה