טלפון אלחוטי פנסוניק בלועזית , שאמור היה להיות תומך בשפה העברית |
נושא התלונה: |
אורנשטיין מרים |
שם/כינוי: |
יום רביעי 20 ספטמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
נתבג 2000 |
כתובת: |
נתבג 2000 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה20/9/06 רכשתי מכשיר טלפון אלחוטי פנסוניק מדגם KX-TG7100BX
והשארתיו בדיוטי פרי עד שחזרתי מחו"ל בבוקר ה 28/9/06.
כשניסיתי להזין את ספר הטלפונים במכשיר הטלפון החדש הסתבר שהשפה העברית אינה קיימת, כשנאמר לי מפורשות על ידי המוכרים שאין לי מה לדאוג, ושהמכשיר מתוכנת לעברית. לאחר ניסיונות כושלים רבים לתפוס את שירות הלקוחות של סקאל - דיוטי פרי, אני פונה אליכם.
עוגמת הנפש שנגרמה לי הייתה רבה.
אני דורשת שיוחלף המכשיר בדחיפות למכשיר התומך בשפה העברית.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת המכשיר למכשיר תומך בשפה העברית, ולא פחות משו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|