פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלפון אלחוטי פנסוניק בלועזית , שאמור היה להיות תומך בשפה העברית נושא התלונה:
אורנשטיין מרים שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏20 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
נתבג 2000 כתובת:
נתבג 2000 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה20/9/06 רכשתי מכשיר טלפון אלחוטי פנסוניק מדגם KX-TG7100BX
והשארתיו בדיוטי פרי עד שחזרתי מחו"ל בבוקר ה 28/9/06.
כשניסיתי להזין את ספר הטלפונים במכשיר הטלפון החדש הסתבר שהשפה העברית אינה קיימת, כשנאמר לי מפורשות על ידי המוכרים שאין לי מה לדאוג, ושהמכשיר מתוכנת לעברית. לאחר ניסיונות כושלים רבים לתפוס את שירות הלקוחות של סקאל - דיוטי פרי, אני פונה אליכם.
עוגמת הנפש שנגרמה לי הייתה רבה.
אני דורשת שיוחלף המכשיר בדחיפות למכשיר התומך בשפה העברית.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המכשיר למכשיר תומך בשפה העברית, ולא פחות משו פתרון נדרש :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה