פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס לא הולם ולא מכובד של מוכר נושא התלונה:
‏יום שישי ‏12 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נתבג כתובת:
תיאור הבעיה:
נכנסתי לחנות סקאל ילדים בדיוטי פרי לקנות נדנדה לתינוק (דגם של נדנדה "חושית" ככה קוראים לה כנראה לפי איך שהמוכר קרא לה, מחירה הוא89.99$ במבצע). המוכר לא ממש ניסה לעזור לי כשביקשתי פרטים על היתרונות של המוצר בו בחרתי. אחכ ממש צחק בפני כששאלתי אם ניתן לשים בטריות על מנת לבדוק מה הפונקציות
בסופו של דבר למרות היחס רציתי לקנות ולקחת איתי והתעניינתי לדעת אם גודל האריזה מתאים לקחת למטוס פתאום המוכר נזכר שבכלל אין לו במחסן את הדגם(???) אז למה לא אמרת מההתחלה? אגב הוא לא וידא במחשב שאכן אין במלאי.
באמצע התהליך אמרתי לו שהוא ממש מוכר גרוע ושהוא לא מנסה בכלל להלהיב אותי על המוצר ואולי מוכר אחר יטפל בי והוא יצר סוג של התבדחות עם מוכר אחר. לא ממש הבנתי את ההומור אבל כנראה הגיחוך היה עלי. מיותר לציין שהמוכר השני לא טרח לעזור. השעה אגב הייתה בערך 5:50 בבוקר יום שישי.
פיקוח על המוכרים? סדנאות לשיפור השירות? פתרון נדרש :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה