פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הצרכן נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיוטי פרי כתובת:
נתב"ג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הסיפור הוא כזה...
לפני כשלושה חודשים פניתי לנציגי סקאל דיוטי פרי והתעניינתי לגבי רכישת מכשיר DVD הובטח לי על ידי נציג המכירות שהמכשיר המדובר עליו הוא המליץ קורא את כל הפורמטים הקיימים בשוק בעברית. עלי לציין כי שאלתי 3 פעמים שאלה זו על מנת להיות בטוח שאכן זהו המצב.
הנציג השיב לי שבוודאות המכשיר יקרא כל פןרמט והוסיף כי אין לי מה לדאוג "אני אהיה מרוצה".
רכשתי את המכשיר והמשכתי בטיול לחו"ל. כשחזרתי לארץ התברר לי כי מה שהובטח לי אינו נכון, המכשיר אינו קורא כתוביות בעברית. פניתי לחברה ואלו הבטיחו לי שהמכשיר כן קורא והפנו אותי למעבדה בלוד על מנת שתותקן הגרסא שתפתור את הבעיה. מסרתי את המכשיר לתיקון והתבשרתי על ידי המעבדה כי דגם זה לא קורא וגם לא יקרא בעתיד את הכתוביות וכי הוא אינו תומך בפורמטים הללו בעברית.
יצרתי שוב קשר עם החברה וביקשתי להחזיר את המכשיר. לאחר אין ספור פניות ושיחות עם נציגים,
החברה סירבה להחזיר לי את כספי ונתנה לי זיכוי על סך 200$ לקניה בחנות החשמל בדיוטי פרי, או לחלופין בחנות הממוקמת בקניון ארנה בארץ. מיואש הלכתי לחנות בארץ (מכיוון שאני סטודנט ואין בכוונתי לטוס בקרוב) וחיפשתי מכשיר אחר שיענה על הדרישות, מיותר לציין כי לא נמצא מכשיר כזה וכי כל שאר המכשירים פשוט עולים הרבה יותר. כך נוצר מצב שנותרתי עם זיכוי על סכום לא מבוטל של 200$ שאין לי מה לעשות איתו.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא+פיצוי פתרון נדרש :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה