פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מוצרים בתוך 14 בסניפי הרשת נושא התלונה:
‏יום שישי ‏12 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון גבעתיים כתובת:
קניון גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אחי וגיסתי רכשו מתנות לילדיי בקדס קידס (סאקל) בקניון ארנה (הרצליה), והבגדים לביתי לא התאימו ולכן, ניגשנו לסניף שבקניון גבעתיים (בלחץ שלא יעברו 14 יום....)עם פתק ההחלפה כדי להחליף את הבגדים למידה מתאימה. להפתעתי, כשהגעתי אל החנות המוכרת בחנות הסתכלה על פתק ההחלפה, ואמרה שהבגדים לא נרכשו בחנות שלהם ולכן אינם יכולים להחליף לי את הבגדים, רק אם יש את אותו הדגם בדיוק. לאחר שהמוכרת הסכימה לעשות את ה "טובה" המכנס הוחלף למידה מתאימה, אך כיוון שלא היה דגם של החולצה, היא לא הוחלפה. טענת המוכרת היתה כי אינה יודעת מה הסכום ששולם על החולצה ולכן אינה יודעת בכמה לזכות את החשבון של החולצה המוחלפת. להצעתי, להתקשר אל החנות בארנה ולשאול כמה שולם על החולצה, סירבה המוכרת בתוקף ואמרה כי אינה יכולה ואינה חייבת לעשות זאת, והיא בכלל לא חייבת להחליף לי את הבגדים כיוון שהם בסה"כ זכיין של סאקל.כיוון שהיינו לחוצים בזמן, לא התעקשנו יותר מידי ולכן החלפנו רק את המכנס ויצאנו מהחנות.
כל ההתייחסות של המוכרת והצוות בחנות, הדגיש בעיניי את ההטעייה שגורמים לציבור, אנשים קונים מוצרים/מתנות בחנויות גדולות/רשתות בידיעה שבמידת הצורך ניתן יהיה להחליף את המוצר בכל מקום בארץ. באופן אישי עשיתי זאת עם חברות גדולות אחרות (משביר, ACE, קסטרו,....)
זו הטעייה ורמאות של ציבור הקונים, ואני בטוחה שאם אחי וגיסתי ידעו כי לא אוכל להחליף את הבגדים בכל סניף אחר של הרשת, לא היו קונים ברשת זו מלכתחילה.
כספי סוג הנזק :
החלפת החולצה+ פיצוי כספי על בזבוז הזמן ועוגמת הנפש שנגרם בעקבות האירוע פתרון נדרש :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה