החלפת מוצרים בתוך 14 בסניפי הרשת |
נושא התלונה: |
יום שישי 12 ינואר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון גבעתיים |
כתובת: |
קניון גבעתיים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אחי וגיסתי רכשו מתנות לילדיי בקדס קידס (סאקל) בקניון ארנה (הרצליה), והבגדים לביתי לא התאימו ולכן, ניגשנו לסניף שבקניון גבעתיים (בלחץ שלא יעברו 14 יום....)עם פתק ההחלפה כדי להחליף את הבגדים למידה מתאימה. להפתעתי, כשהגעתי אל החנות המוכרת בחנות הסתכלה על פתק ההחלפה, ואמרה שהבגדים לא נרכשו בחנות שלהם ולכן אינם יכולים להחליף לי את הבגדים, רק אם יש את אותו הדגם בדיוק. לאחר שהמוכרת הסכימה לעשות את ה "טובה" המכנס הוחלף למידה מתאימה, אך כיוון שלא היה דגם של החולצה, היא לא הוחלפה. טענת המוכרת היתה כי אינה יודעת מה הסכום ששולם על החולצה ולכן אינה יודעת בכמה לזכות את החשבון של החולצה המוחלפת. להצעתי, להתקשר אל החנות בארנה ולשאול כמה שולם על החולצה, סירבה המוכרת בתוקף ואמרה כי אינה יכולה ואינה חייבת לעשות זאת, והיא בכלל לא חייבת להחליף לי את הבגדים כיוון שהם בסה"כ זכיין של סאקל.כיוון שהיינו לחוצים בזמן, לא התעקשנו יותר מידי ולכן החלפנו רק את המכנס ויצאנו מהחנות.
כל ההתייחסות של המוכרת והצוות בחנות, הדגיש בעיניי את ההטעייה שגורמים לציבור, אנשים קונים מוצרים/מתנות בחנויות גדולות/רשתות בידיעה שבמידת הצורך ניתן יהיה להחליף את המוצר בכל מקום בארץ. באופן אישי עשיתי זאת עם חברות גדולות אחרות (משביר, ACE, קסטרו,....)
זו הטעייה ורמאות של ציבור הקונים, ואני בטוחה שאם אחי וגיסתי ידעו כי לא אוכל להחליף את הבגדים בכל סניף אחר של הרשת, לא היו קונים ברשת זו מלכתחילה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת החולצה+ פיצוי כספי על בזבוז הזמן ועוגמת הנפש שנגרם בעקבות האירוע |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|