פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיה עם DVD מקליט נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הברזל 6 רמת החייל כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט 06 רכשתי DVD מקליט של יונדאי דגם 207 (חשבונית מס 77812021) המכשיר הגיע עם דלתית עקומה שהקשתה על פתיחת המגש.
לאחר פנייה לשרות הוחלף המכשיר אך במכשיר החדש התגלתה בעייה של חוסר זיהוי של דיסקים שונים שהוא אמור לזהות. המכשיר הועבר למעבדה לצורך קידוד שלקח חודש שלם וזאת לאחר פניות חוזרות לשרות לזרוז התהליך.
בעקבות עוגמת הנפש הוארכה האחריות בחודש.
לאחר חודשיים התקלה חזרה פניתי שוב לשרות ובגלל הבעיות שידועות לגבי המכשיר הוחלט לזכות אותי או לשדרג לדם חדש ובתוספת תשלום.
החלטתי לשדרג ליונדאי 407 ,לאחר הגעת המכשיר התגלתה תקלה של חוסר זיהוי דיסקים אפילו מאותו הסוג(למשל DVD+R) שחלק הוא מזהה וחלק לא.
מיד פניתי לשרות לבחורה בשם פז שהייתה מעורבת בכל תהליך השדרוג בבקשה לבטל את העיסקה ולקבל זיכוי כספי בגלל אכזבתי מהחברה. נאמר לי שלא ניתן לבטל עיסקה בלי להכניס את המכשיר לתיקון למרות שאפילו בתקנון האתר כתוב שניתן להחזיר את המוצר(סעיף 10.2)
ביקשתי לדבר עם גורם ממונה אך נאמר לי שזו תשובה סופית והיא מספיק מוסמכת לתת תשובה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת המוצר וזיכוי כספי מלא פתרון נדרש :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה