פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מייבש כביסה נושא התלונה:
קסלר עינת שם/כינוי:
‏יום שני ‏08 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
נמכר לי מייבש שלא במלאי, חיכיתי במשך 3 חודשים וגם אז לא קיבלתי את המייבש ביקשתי לדבר עם האחראי קובי והוא ענה לי בגסות ובחוצפה. הוצעה לי חלופה שלא רציתי אך מחוסר ברירה קיבלתי אותה וגם אז היא נגמרה מהמלאי. לבינתיים אני מחכה למייבש שלי עם חלופה מתצוגה ש"הובטח" להחליף לי אותה ברגע שיתקבל המלאי....
מייבש חדש חלופי עם אספקה מיידית עפ"י החלטתי אפילו פתרון נדרש :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת שרות לקוחות סקאל שם ותפקיד:
ברצוננו להבהיר כי הגברת קסלר רכשה את המוצר בחודש אוגוסט,אולם סרבה לקבלו עד לחודש אוקטובר בשל מעבר דירה בהתאם לשנת הלימודים באוניבסיטאות.
יש לציין כי לאורך החודשיים הנ"ל היה המוצר במלאי, אולם הגברת קסלר כאמור סרבה לקבלו.
לפני כחודש וחצי יצא המוצר מהמלאי ועל כן עם חידוש בקשתה של הגברת קסלר לקבלת המוצר, סופק לה מייבש חלופי ממלאי התצוגה בחנות.
בשבוע הקרוב צפוי להיכנס המוצר למלאי והוא יסופק לגברת קסלר במהירות האפשרית.
תגובה:
עם כניסת המוצר למלאי הוא יסופק לגברת קסלר במהירות האפשרית פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה