מוצר פגום |
נושא התלונה: |
יום שני 16 יולי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
סקאלדיוטי פרי בע"מ אלקטרוניקה נתב"ג |
כתובת: |
נתב"ג |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
במרץ 2007 רכשתי בסקאל נתב"ג חבילה של 5 דיסקים למצלמת וידאו sony .
עלות החבילה 40 $.
בחרתי מוצר אורגינלי של סוני על מנת שלא תהיה בעיה של תאימות, המוכר המליץ
לקנות דיסקים שניתן למחוק ולהקליט מחדש, (מסוג: dvd+rw ).
במשך הזמן שהשתמשתי בדיסקים התגלה ש 2 מתוך 5 שקניתי נמצאו פגומים.
ב 15.7.07 חזרתי לחנות סקאל בנתב"ג עם התלונה ושם נאמר לישאין להם אפשרות
להחליף במקום ועלי לפנות למח. שירות לקוחות.
ב 16.7.07 התקשרתי למחלקה האמורה, ולאחר מסע יסורים ארוך ומייגע בטלפון
התבשרתי שעלי לפנות ליבואן.....
אנני מבין את את התשובה, העסקה התבצעה ביני ובין סקאל! אין לי מושג מי הוא
היבואן, ואין לי ליבואן שום בסיס או התחייבות.
אודה לכם עם תעזרו לי לפתור את הבעיה.
|
עגמת נפש, |
סוג הנזק : |
החלפת הדיסקים הפגומים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|