פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי נכונות לבצע תיקון בתשלום של מיקרגל יונדאי מחוסר כדאיות כלכלית נושא התלונה:
ליבנה אליעזר שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
תלונתי הינה כנגד חברת רטפון האמורה לתחזק ולתת שירות למכשיר מיקרוגל של חברת יונדאי שנרכש מסקאל.
לפני כ - 3 שנים נרכש מחברת סקאל מיקרוגל של חברת יונדאי מדגם SMH2930 . בעקבות שימוש רגיל ושגרתי ניזוק אטם דלת המיקרוגל עובדה שהפחיתה מכושר הבידוד והחימום של המיקרוגל, ולבטח גם מאטימת הקרינה. על האטם ישנו המספר הקטלוגי המוטבע של החלק ( לא מספר סדרתי ) והוא : MW-290A 51913-24 .
בררתי והתברר שחברת רטפון מספקת את השירות. ראוי לציין שהתנור איננו כבר בתקופת אחריות וביקשתי לרכוש את החלק ( האטם ) במחיר מלא.
פניתי לגב' ילנה מרטפון תוך אפיון מדויק של התנור והמק"ט של האטם ובקשתי לרכוש אטם זה. לאחר פניות חוזרות שלא נענו בחיוב למעט התייחסות מאד מנומסת אך ללא פתרון מעשי, הוצע על ידי ילנה לשלוח את התנור למעבדה תוך הבטחה מפורשת שהוא יוחזר תוך שבוע מתוקן ושמיש.
מאז עברו שבועיים התנור במעבדה, אחראי המעבדה - דוד - טוען טענות שונות, אך הוא ימשיך במאמציו למציאת האטם לפחות עוד שבוע, ואני הצרכן ללא מיקרוגל. גם באם יתקן זה יקח שלוש שבועות.
במהלך כתיבת תלונה זו נמסר לי ע"י אחראי המעבדה - אדם בשם דוד - כי רטפון מתחזק את תנורי יונדאי רק מזה כשנה, ועוד אמר ש"עבור מיקרוגל שערכו כ - 400 שקל, לא כדאי לו להתאמץ" והוא מחזיר את התנור ללא תיקון.
טענתי. האם לא היה יותר פשוט קודם לברר האם קיים במעבדה אטם ובמידה ולא, להזמינו מהחברה ורק אחר כך למסור את התנור לתיקון. שנית מאחר והתנור נרכש בשלוש השנים האחרונות מחוייב הספק / המתחזק – רטפון – להחזיק מלאי חלקי חילוף לתיקון ולאספקת חלקים. אינני מוכן לקבל התייחסות שכזו מרטפון וראוי שסקאל כיבואן יברור לעצמו היטב היטב את קבלני המשנה שלו. יש לי רקורד מצויין עם חברת יונדאי ( לסבר את האוזן - היה לי לפני 15 שנה מודמ במהירות 2400 באוט שעבד כמו פנתר המון שנים ללא תקלות) וראוי שחברה טובה ויבואן לא רע לא יקלקל את שמו ע"י חברת שרות גרועה.
דרשתי. לתיקון מיידי של המיקרוגל.
תיקון מיידי של המיקרוגל פתרון נדרש :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה