פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשב נייד, אינו תקין בעת הרכישה, אינו מכיל חומרה שאמור להכיל, שירות לקוחות אינו עונה. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נתב"ג כתובת:
נתב"ג - דיוטי פרי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
שמי יובל , ואני לקוח של סקאל דיוטי פרי, לקוח מאוד לא מרוצה.
בתאריך 05.08.2007 בסניפכם בנתב"ג, בשעה 16:19:15 אצל קופאי\ת שירן אלקלעי (מספר 4764), רכשתי מחשב נייד LENOVO 3000 N100 סוג 0768FKG S\N L3-GH718 07\02
ותיק בסכום של 1118.99 דולר אמריקאי.מספר חשבונית 10310180.
(כרטיס אשראי מסוג דיינרס, מספר אישור 0224458).
מספר סידורי 23W8720.
כשהגעתי לבייתי, בהדלקה הראשונה של המחשב, הוא לא נדלק, נאלצתי לקחתו לתיקון ביומו הראשון, ובמעבדת IBM הוחלפה הסוללה שהייתה תקולה, ותוקנו מגעים תקולים בגוף המחשב.
לאחר תיקון המחשב, גיליתי לתדהמתי שכרטיס המסך NVIDIA GE FORCE FXGO7300 היינו 128MB ולא 256MB כמו שפורסם בסניפכם בדיוטי פרי, וכמו שנאמר לי שיש במחשב. זאת הונאה ושקר בפרסום, והמעבדה של IBM בגבעת שמואל אישרה לי שכרטיס המסך הוא אכן 128MB ולא 256MB.
בנוסף על כך עם המחשב קיבלתי אחריות מלאה ל3 שנים, האחריות הינה בינ"ל. קיבלתי בעת הכישה תעודת אחריות רק לישראל, ונאמר לי שישלח לי לכתובת האימייל טופס שיסביר לי כיצד לקבל את האחריות הבינ"ל.
כפי שהסברתי ניתן לראות שהמצב אינו מתקבל על הדעת לחלוטין. מחשב חדש שנקנה בחברתכם, הינו לא תקין, החברה מסרבת להחליפו ומסכימה רק לתקנו, כרטיס המסך הינו לא בעוצמה שהובטחה ולא נאמר לי דבר בנושא זה, ולא קיבלתי את האחריות הבינ"ל שהובטחה, למרות בקשות חוזרות ונישנות מצידי.
אני סטודנט, לומד בחו"ל, בדנמרק, ביציאתי האחרונה מהארץ,בתאריך 15.08.2007 דיברתי עם בחור שעובד בסניפכם בדיוטי פרי (בחור קירח, אחראי משמרת, את שמו איני זוכר) שהבטיח לי ששירות לקוחות יצור איתי קשר באותו היום, ושאני אקבל החזר כספי על כרטיס המסך הירוד שאותו קיבלתי במקום הכרטיס מסך שעליו שילמתי, ובנוסף פיצוי על עוגמת הנפש המתמשכת שחוויתי מאז רכישת המוצר בסניפכם. עברו כעת חודשיים, ושירות הלקוחות לא פנה אלי ולו פעם אחת.
אני כועס ומאוכזב מאוד מכל הסיפור הזה, ומרגיש שלחברת סקאל אין שום ערך ללקוחותיה.
אני חווה בעיות חוזרות ונשינות עם המחשב הזה, בעיות שלא אמורות לקרות תוך פחות מ-3 חודשים מיום הרכישה.
אני מבקש מכם לעזור לי לקבל את הפיצוי המגיע לי.

זאת הפעם השיישית שאני מנסה ליצור קשר עם שירות לקוחות סקאל בנושא זה,
ובקשתי מהם בכל לשון של בקשה לחדול מלהתעלם ממני, ולהסיר את הנושא הזה עימי.
תודה על עזרתכם.
יובל.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני דורש מחברת סקאל להחיליף את המכשב הנייד אותו קבלתי, במכשב שמכיל את החומרה שהובטחה לי, ושאינו מכיל את כל התקלות שאני חווה איתו, 3 חודשים מיום הרכישה. פתרון נדרש :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה