פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מוצר ולאחר חודש - תואנה שהמוצר איננו קיים במלאי ! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏09 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חנות סקאל הממוקמת בדיוטי פרי - נתב"ג כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16.10 קניתי מכונת תספורת של BABYLISS לפני טיסתי. לאחר הקנייה החלטתי שאני משתמש בשירות ה"טוב" של סקאל דיוטי פרי ומשאיר אותה בשדה התעופה כדי לא להסתובב איתה כל החודש בחו"ל. יש לציין שלאחר שקניתי החזקתי אותה ביד והתלבטתי כמה שניות - רק לאחר ששאלה אותי שוב הקופאית החלטתי שאשאיר את המוצר )שלי !( אצל סקאל כדי להינות מהשירות. בתאריך 9.11 חזרתי ארצה ולתדהמתי גנבו לי את המוצר!!
האדון הנחמד שנמצא בשירות הפיק-אפ של המוצרים - שלומי שמו טוען שהמחשב ציין בפניו שאין לו את המוצר - אין במלאי ויש להחזיר לי את הכסף !!!!
אני רואה את זה בחומרה רבה וכעלבון גדול מאד. במסגרת עבודתי אני טס לחו"ל הרבה מאד פעמים וגם יצא לי לרכוש אצלם כמה וכמה מוצרים. מעולם לא נתקלתי בארוע כזה ! המוצר היה שלי לאחר שקניתי אותו והיה בידי, אין שום סיבה שלא יהיה אותו במלאי. אני לא רוצה שום החזר כספי - אני רוצה את המוצר שלי שהכסף אותו שילמתי עבורו כבר ירד מהחשבון מזמן.
מבחינתי זה אותו דבר כמו שיבואו אליי הביתה ויקחו לי את הטלוויזיה שקניתי אתמול ויגידו לי - אין במלאי !!
אנא עזרו לי – אני לא מצליח לתפוס אותם בטלפון ותגובה למכתב שפירסמתי באתר שלהם לא זכתה לתגובה
תודה מראש אייל.
עלבון ו סוג הנזק :
לא רוצה החזר כספי אלא את המוצר ששילמתי עבורו והיה פתרון נדרש :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת שרות לקוחות קבוצ שם ותפקיד:
ברצוננו להסביר כי המקרה המתואר הינו מקרה חריג שאינו אופייני לשרות היעיל של חברת סקאל. אנו רואים מקרה זה בחומרה והנושא הועבר לטיפול הגורמים הרלוונטיים.

ביום ה- 15/11/05 זוכה מר בן עזרא בגין הקנייה .
בנוסף, לאור רצוננו הכנה לסיים את הנושא לשביעות רצונו , עם כניסת המוצר חזרה למלאי יצרנו קשר עם מר בן עזרא והתענו לו לרכוש את המוצר.
לאור הסכמתו יסופק למר בן עזרא המוצר בימים הקרובים ע"י שליח מיוחד של חברת סקאל. במקביל נשלח למר בן עזרא מכתב התנצלות וכן פיצוי.
הנושא הסתיים לשביעות רצונו.
תגובה:
החזר כספי לאור אי הימצאות המוצר במלאי.
מכירת המוצר עם כניסתו למלאי ואספקתו באמצעות שליח מיוחד.
הוצאת מכתב התנצלות בתוספת פיצוי.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה