פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי לקיחת אחריות על מוצר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏07 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הרצליה כתובת:
ארנה -איזי ספיריט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,

אני רכשתי ב 4-2007 נעליים מחנות איזי ספיריט בקניון ארנה אשר שייכת לרשת סקאל ספורט
לאחר שימוש של כ 8 חודשים נקרעה הנעל בצידה.
ב 5-1-2008 נסעתי לחנות שממנה רכשתי את הנעליים והראתי למוכרת את הבעיה ,היא טענה שזה לטיפול שרות לקוחות ויעדכנו אותנו עד שבועיים אם מתקנים\מחליפים וכ"ו..
לאחר שלא חזרו אלינו ולאחר כחודש ב 7-2-2008 טלפנו לחנות שטענו כי אין להם מושג מה עלה במקרה הזה וקיבלנו טלפון של שרות לקוחות סקאל 03-7680888 .
בשרות לקוחות שוחחתי עם גברת סמדר מלול שכל קשר בינה לבין שרות הוא מקרי לחלוטין,היא טענה כי אנו יכולים לקבל 30% הנחה לקנייה הבאה בחנות וטענה שיש אחריות של עד חצי שנה לנעליים.
ציינתי כי אני מצפה לקבל נעליים זהות חדשות במקום אלו שנקרעו וכי לא מצופה מרשת סקאל לנהוג כך בלקוחות.
ציינתי כי לא מקובלת עלי התשובה הנ"ל וכי לא קניתי נעליים בשוק ולא נעשה בהם שימוש חריג מלבד הליכה של אישה מבוגרת...סמדר לא מצאה לנכון לקחת אחריות במקרה הזה, דבר שהיה ברור לי כי החברה אמורה לקחת אחריות.
בקשתי לשוחח עם דרג בכיר יותר והיא הציגה עצמה כ "מנהלת שרות לקוחות" והדרגה הבכירה ביותר שאוכל לדבר איתה...בקשתי את שמו של מנהל שרות לקוחות\סמנכ"ל\מנכ"ל אך הנ"ל לא מצאה לנכון לספק לי שמות מלבד גל פרלמן שאותו הגדירה כמנהל מוצר - אך אין לי מה לשוחח איתו כי הוא ייתן את אותה התשובה.
כלומר,אין עם מי לדבר.
מברור שעשיתי שמו של מנכ"ל סקאל ספורט הוא קובי סקאל,הגעתי לטלפון של משרדי ההנהלה 03-7680666 והגעתי לפקידה שלו שירלי לב...הצגתי לה את הבעיה וציינה כי תבדוק את המקרה ותחזור אלי.(כל זה היה ביום חמישי)
חיכיתי בסבלנות וכשראיתי כי לא חוזרים אלי טלפנתי שוב לשירלי ביום שני ה11-2-2008 וטענה כי "כן,היא זוכרת" וסמדר אמורה לחזור אלי עם התשובה שהיא תשובה שהם סומכים עליה..(כלומר,אותה התשובה) רציתי לדעת אם המנכ"ל מודע לשרות שניתן בחברתו ואם הוא יודע על המקרה הספציפי ושירלי ציינה בנחרצות שכן,הוא מודע למקרה הספציפי הזה.
מיותר לציין כי אף אחת מהן,שירלי\סמדר לא מצאו לנכון אף אחת מהן לחזור ללקוח !
אמרתי תודה וציינתי כי אני מעביר את זה הלאה ורק רציתי לוודא כי המנכ"ל מודע "לשרות" הניתן בחברתו.

אשמח אם תוכלו לפתור לי את הבעיה מול השרות האטום של חברת סקאל ספורט.


תודה מראש,

תמר
כספי סוג הנזק :
החלפת הנעליים בחדשות זהות או זיכוי כספי מלא. פתרון נדרש :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה