פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעלי נייקי נמסרו לתיקון ולא תוקנו נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב-16/08/07 קניתי לבני נעלי נייקי בסקאל רננים. לאחר כ-7 חודשים נוצר שפשוף שגרם לחור בפנים הנעל. הבאתי את הנעל לסקאל רננים על מנת שיבדקו את החור שנוצר. המוכרת בחנות לקחה את הנעליים והוציאה טופס בדיקה/תיקון ואמרה שככל הנראה יתקנו את הנעל בעזרת טלאי. לא מקובל עלי תיקון שכזה לנעל כה יקרה. סקאל נדרשת בנטילת אחריות מלאה על המוצרים שהיא מוכרת ולכן אני דורשת תיקון ראוי יותר מאשר תפירת טלאי.
יצרתי קשר היום עם שירות הלקוחות של סקאל ולהפתעתי גם את הטלאי הם לא מוכנים לתפור על מנת לתקן את הנעל. נמסר לי ע"י סמדר- מנהלת מחלקת ספורט, כי הנעל מוחזרת לי ללא שום תיקון או פיצוי.
ביקשתי מסמדר לכתוב לי את תשובתה אך היא סירבה. כמו כן היא סירבה להכיר בעובדה כי כל חנות סקאל מתחייבת למוצריה עד שנה. נראה כי חברה גדולה כמו סקאל איננה דואגת כלל לצרכניה ולא עומדת מאחורי ההתחייבויות שלה.
עלבון סוג הנזק :
החזר כספי מלא של 540 ש"ח ששולמו עבור נעל חדשה. פתרון נדרש :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה