פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מענה על תשובת סקאל + אי הספקת מוצר מזה 3.5 חודשים נושא התלונה:
קסלר עינת שם/כינוי:
‏יום שני ‏08 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
דובנוב 28 דירה 36 רמת אלון חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתגובה להודעת סקאל,
בזמן קניית המייבש נשאלה השאלה מה אם ברצוני לאחסן את המוצר ליותר זמן, לא הוחלט כלום מכיוון שסקאל טענו שברגע שיתקשרו אלי משירות ההובלות, אז ורק אז אוכל לתאם איתם את תאריך קבלת המוצר ואת התעריף הנוסף על אחסון המוצר. כאשר התקשרתי לחנות בשביל לבקש את מספר הטלפון של הספקים נמסר לי כבר אז ע"י המוכר אלון שהמוצר לא נמצא אצל הספקים ועלי להתקשר שוב אחרי שבוע, התקשרתי שוב אחרי שבוע וגם אז הוא לא היה אומנם בנוף למספר הטלפון שלי דאגתי להשאיר עוד מספר טלפון של אדם נוסף (הושאר למוכר שמעון) למקרה הצורך. לא הוסכם על שום תאריך לקבלת המוצר מכיוון שהתהליך צריך היה להתחיל אך ורק מרגע צלצול ספקי הסחורה- שאיתם ורק איתם אוכל לתאם את תאריך ההספקה. אין בידי סקאל שום מסמך עליו חתמתי בו הצהרתי שאין בכוונתי לקבל את המוצר באותם שבועות שלאחר הקנייה על אחת כמה וכמה במשך החודש ספטמבר + אוקטובר + נובמבר. מה גם שבמידה והייתי מעוניינת בהספקת המוצר מאוחר (באיחור של 3 חודשים) אני בטוחה שסקאל היו מחייבים אותי לפי הנהוג בנוהליהם בתעריף אחסון מוצר והיו בידיהם המסמכים התואמים עמדה זאת-- מה שלא קרה. בנוסף סקאל לא הגיבו על העובדה שעדיין המוצר לא נמצא בידיהם כאשר התאריך היום הוא 14.11.05 , ולא הגיבו על שום פיצוי הולם על עצם העובדה שהמוצר לא סופק לי גם לא חודשיים (בתקווה והמוצר יגיע...) לאחר אוקטובר בו כביכול תואם איתי על הספקת המוצר. ואחרון, אך לא חביב על יחסו המבזה והמשפיל של קובי מנהל הסניף, שעד היום לא דאג שייצרו איתי קשר משירות הלקוחות של החברה בכדי לעדכן אותי בסטטוס של קבלת המוצר למלאי.
עוגמת נפש סוג הנזק :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת שרות לקוחות קבוצ שם ותפקיד:
לאחר בירור הנושא בשנית עם מנהל החנות ,ברצוננו להסביר כי עם בקשתה של הגברת קסלר לאספקת המייבש עשה המנהל כל שביכולתו על מנת לסיים את הנושא לשביעות רצונה של הגברת קסלר ובהתאם לכך הוצעו לה אפשרויות רבות לבחירתה להלן: 1. שדרוג המוצר למוצרשל חברת בוש תוך הוספת 50% מסכום ההפרש בלבד.
2.המתנה עד לכניסת המוצר למלאי תוך קבלת פיצוי.
3.ביטול העסקה והשבת כל כספה בחזרה.
4.קבלת מוצר מדגם זהה לדגם שנרכש מתצוגה תוך החזר כספי עבור הפרש המחירים.
5.קבלת מוצר מדגם זהה מתצוגה לשימושה עד לקבלת המוצר החדש.
לאחר שבועיים בהן הגברת קסלר נמענה מלבחור אחד מהפתרונות שהוצעו לה היא היא בחרה לקבל מוצר מתצוגה עד לאספקת המוצר החדש.
בנוסף, עם קבלת המוצר ישלח לגברת פיצוי כמחווה שירותית בגין פרק הזמן בו היא ממתינה.
תגובה:
שימוש במוצר החלופי עד לקבלת המוצר החדש וקבלת פיצוי עם קבלת המוצר החדש. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה