פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה במכשיר DVD< נושא התלונה:
רוזן אליעזר שם/כינוי:
‏יום שישי ‏21 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
נתב"ג כתובת:
תיאור הבעיה:
ב 18 לאוקטובר כשחזרתי מחו"ל אספתי מכשיר DVD מתוצרת KG דגם V9822W.
ב 21 לאוקטובר התקנתי את המכשיר בהתאם להוראות היצרן והכנסתי תקליטור לצפיה.אחרי חצי שעה "מת" המכשיר ולא ניתן היה להפעילו מחדש.התקליטור נשאר במכשיר ולא יכולתי לחלצו. ב 23 לאוקטובר פניתי למעבדות הספק בחולון וגם שם לא יכלו להפעיל את המכשיר ולחלץ את התקליטור. בחולון הפנו אותי למוקד שירות לקוחות סנס ציונה וגם שם לא הצליחו להפעיל את המכשיר .במוקד השירות בנס-ציונה החליפו לי את המכשיר אולם לא יכלו לחלץ את התקליטור.ב 26 לאוקטובר שלחתי פקס למס 6447842 ופרטתי את מהות התקלה ובקשתי את התקליטור שלי בחזרה. עד היום לא קבלתי תשובה.בטלפון של שירות הלקוחות לא ניתן היה להשיג מידע אלא רק הודעות מוקלטות.
אובדן תקליטור יקר ערך סוג הנזק :
לקבל את התקליטור בלזרה פתרון נדרש :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת שרות לקוחות קבוצ שם ותפקיד:
עם קבלת הפנייה פנינו לבירור הנושא לסניף נס ציונה אשר יצרו קשר מיידי עם מר רוזן וביום ה- 16/11/05 הוחזר לו התקליטור . הנושא הסתיים לשביעות רצונו של מר רוזן. תגובה:
הוחזר התקליטור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה