פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות ירודה של נעליים ויחס נוראי ללקוח נושא התלונה:
בת-אל בלמס שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כארבעה חודשים קניתי לבעלי נעלי פומה מסקאל ספורט. מחיר הנעליים היה 500 ש"ח. לאחר חודשיים של נעילת הנעליים, הן נשחקו בחלקן בעליון (במקום בו הנעל מתקפלת בעת ההליכה) והנעליים השתפשפו שם והחלו להפרם. שלחתי את הנעליים למעבדה וקיבלתי תשובה "זהו גורם חיצני, לכן אי אפשר לעשות כלום עם הנעליים". יצרתי קשר עם חב' סאקל בכדי להבין מדוע אחרי חודשיים הנעליים נשחקות ככה, וזו התשובה שאני מקבלת, והם הפילו את האחריות על חב' 'פומה', יצרתי קשר עם החברה והתשובות שקיבלתי שם היו פשוט מצחיקות כמו "כל המנהלים שלנו בחו"ל כרגע, אין לך עם מי לדבר". "תתקשרי לסאקל, הם אחראים על זה".. וכו' וכו'.. לאחר שהגעתי לספק של הנעלים באיזור פ"ת, שהוא ראה את הנעליים, הוא הסביר שאין מה לעשות עם הנעליים. ביקשתי ממנו תשובה מספקת יותר, ולא הייתה לו. שאלתי אם נוכל להפגש יחד בסניף בו קניתי את הנעליים בכדי שנביט יחד על הנעליים, והוא אמר שהוא עסוק, ואין לו זמן בשביל זה.
הגעתי ל"מנהל" שם, שאינני זוכרת את שמו, שאמר שהוא יבדוק את העניין לעומק, ויחזור אליי תוך שעתיים, כמובן שהוא לא חזר, וכשהתקשרתי לראות מה עם הטיפול, הוא לא היה מוכן לקבל את שיחתי ומסר "זה בטיפול". מאז אף אחר לא חזר אליי. יצרתי קשר פעם נוספת (ואחרונה!!) בתאריך 3.4.08, עם אדם בשם "עידן" שאמרו לי שהוא מטפל בעניין, הוא לקח ממני מס/ טלפון ואמר שמישהו מעליו יחזור אליי לקבל תשובה. ושוב, כמובן שאף אחד לא חזר..
אני מרגישה שבכל שיחה פשוט בעטו לי בפנים. קניתי נעליים כ"כ יקרות והן פשו לפח עכשיו, אני חייבת להדגיש שהשימוש היחיד שנעשה בהם הוא הליכה בת- 20 דק' ביום בלבד (לתחנת אוטובוס, ומתחנת אוטוסות לעבודה).
כספי סוג הנזק :
קבלת תשובה מחב' פומה, וזיכוי על הנעליים פתרון נדרש :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה