פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונת כביסה AEGחדשה בזמן הסחיטה קופצת ורועדת נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏15 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אינטרנט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מצורפים מכתבי לחברת סקאל אשר לא עמנו עד היום.
הודעה1 לשמרית מסקאל יושבת בטלפון 037680888



משה קליף
אמזלג 12 ת.ד. 29729 תל אביב יפו
נייד 052-4877784 טל' 03-5100123 פקס 153-3-5100123
‏יום רביעי 02 אפריל 2008

לכבוד חברת סקאל

מבלי לפגוע בזכיות

עבור שמרית דחוף ביותר


1. לפני זמן מה רכשנו מחברתכם מכונת כביסה AEG .
2. מאז חצי שנה , מיום התחלת השימוש במכונה, יש לנו איתה תקלות חוזרות ונישנות בכל מיני תחומים, כרטיס מחשב לדלת הוחלף, בולמי זעזועים לא תקינים, תוף כביסה לא תקין ועוד
3. תקלות חוזרות ונשנות אלה , גורמות לנו עוגמת נפש רבה, מכוון שאנו לא נהנים מהמוצר שרכשנו אצלכם במיטב כספינו, אנו נאלצים לבזבז זמן בהמתנה לטכנאי, לשם התיקונים החוזרים ונשנים.
4. אציין כי הדבר גורם גם לחיכוכים משפחתיים בגלל הבחירה שלי לקנות מחברתכם את מכונת הכביסה ולא מחברת קריסטל. דבר הגורם לי שישית עוגמת נפש רבה מאיכות המוצר שסיפקתם לנו.
5. הנה לדוגמא היום בא הטכנאי שוב לאחר שהיה לפני שבוע , ולא היה לא החלק שצריך להחליף. ועכשיו אני יושב בבית ומחכה שיגמור את התיקון ומתברר שוב כי לא יוכל לסיים את התיקון ויצטרך לבוא שוב. וכך זה חוזר בכל תיקון נשלח טכנאי אשר בספק רב אם יש לו הקישורים והידע הדרוש לשם התיקון , מכוון שאני רואה שכל פעם הוא צריך להתקשר ע"מ לקבל עצות מה לעשות. עכשיו הוא מדבר בטלפון לחברה וממודי להם כי אין לו את הביט המתאים לסגירת הבורג הוא צריך ביט ואין לו. אם זו חברת השירות שלכם אבוי לנו.
6. עכשו מתברר כי אולי צריך להחליף גם את הלגרים של התוף.
7. הטכנאי הלך והשאיר אותי עם הבעיה , הוא יתקשר אלי, זהו...
8. לאור זאת אנו דורשים להחליף לנו את מכונת הכביסה במכונה חדשה, כמו כן אנו דורשים לפצות אותנו על עוגמת הנפש והטירחה שנגרמת לנו מאז.



במידה ולא מענה לדרישותינו נצטרך לפעול בדרך משפטית.



בכוד רב

משה קליף

הודעה 2 לחברת סקאל

משה קליף
אמזלג 12 ת.ד. 29729 תל אביב יפו
נייד 052-4877784 טל' 03-5100123 פקס 153-3-5100123

‏יום שלישי 15 אפריל 2008
מבלי לפגוע בזכויות.

לכבוד חברת סקאל
שירות לקוחות.
באמצעות המייל באתר סקאל.

הנידון : מכונת כביסה מסוג AEG חדשה ולא תקינה
פניתי מיום 2/4/08 לשמרית , מצורפת .
ג/א נכבדים.

1. כפי שאתם רואים במכתבי הקודם יש למכונת הכביסה הנ"ל בעיות טכניות קשות .
2. אתמול הופיע שוב "טכנאי בכיר " מחברת שירות פלוס לבדוק שוב את הרעידות במכונת הכביסה בזמן הסחיטה הסופית.
3. אבחנתו נשארה בעינה כי הרעידות של המכונה הן בגדר הנורמה וזה תקין.
4. אציין שהנ"ל לא הביא שום מכשיר בדיקה אלה רק הסתכל על מכונת הכביסה.
5. לשאלתי אם יש לו תעודה המוכיחה כי הינו טכנאי מוסמך למכונות כביסה , הוא גיחך לעומתי , ובזלזול לעצם שאלתי הצהיר לא רבתי!!!
6. לכן אני שואל על סמך מה אני צריך להאמין לו, והרי יש לו אינטרס ברור " למרוח " אותי.
7. לאור זאת אני דורש שוב!!! להחליף לי את מכונת הכביסה הפגומה בחדשה, כמו כן אני דורש לפצות אותי על כל עוגמת הנפש שגרמתם לי בעקבות התקלות החוזרות ונשנות שהן בין היתר, השעות שבזבזתי בהמתנה לטכנאים , מפח הנפש מאי הנאה ממכונת הכביסה, הזלזול של חברתכם וחברת שירות פלוס, שיחות הטלפון וההמתנה למענה ועוד.
8. כמו כן אני דורש השבת התשלום לחברת שירות פלוס עבור תשלום ביטוח לחמש שנים מראש חש' מס 096678 שולם ביום 22/7/07 בסך 1890 ₪ מצורפת, וזאת מכוון שאתם המלצתם על הביטוח . ולאור שירותם הלקוי.
לסיכום אולי אתם חושבים שעל ידי התארכות הטיפול שלכם וטירטור הלקוח תצליחו להתחמק מפיצוי ותיקון העוול, אני מודיע לכם חגיגית :
כל ניסיון כזה רק יגרום לי וללקוחות נוספים לא להתקרב למוצרים שחברת סקאל משווקת!!! ולא ימנע מאיתנו לקבל את המגיע לנו על פע החוק הצרכנות

בכבוד רב משה קליף

אודה לכם על טיפולכם
משה קליף

אשמח לשלוח את הקבלה משירות + אם תודיעו לי מס פקס
עוגמת נפש , בזבוז זמן, עלבון וכו' סוג הנזק :
החלפת מכונת הכביסה בחדשה מאותו סוג ופיצוי כספי על עודמת נפש בזבוז זמן עלבון וכו' = השבת התשלום לחברת עבור בטיוחו ל5 שנינם נוספות לחברת שירות + מצורפת קבלה פתרון נדרש :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה