פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות טוטאלית מצד שירות הלקוחות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
נמל תעופה בן-גוריון (דיוטי פרי) כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע רכש חבר עבורי מכונת גילוח תוצרת פיליפס בחנות סקאל שבדיוטי פרי,
לאחר שהוצהר בפניו כי זהו הדגם המשוכלל והטוב ביותר RQ1095 (וגם היקר ביותר)
למעשה הנני צרכן ותיק של מכונות גילוח פיליפס ורגיל שבעת ההתקדמות מסדרה של מכונות גילוח לסדרה גבוהה יותר המכונה אכן טובה יותר. שהתקדמתי מסדרה 6 ל-7 כך היה ומ-7 ל-8 כך היה (המכונה שברשותי כרגע היא 8870)
לאחר ניסיון עם המכונה החדשה התאכזבתי, המכונה לא איכותית לא מגלחת קרוב כמו המכונה הישנה שלי, ולוקח המון זמן להתגלח איתה.
בנסיון להפנות את בעייתי לשירות הלקוחות של סקאל נתקלתי בהתעלמות, הגישה היחידה היא דרך אתר האינטרנט, השארתי פרטי התקשרות יותר מפעם אחת אך עדיין לא חזרו אלי למרות ההבטחה של יצירת קשר תוך 24 שעות, כל מספרי הטלפון של חברת סקאל המופיעים בדפי זהב מנותקים.
אם חברה זו נמצאת בקשיים הלקוחות צריכים לדעת שלא יקבלו שירות מהם.
עוגמת נפש+נזק כספי+ סוג הנזק :
החלפת המוצר במידה והוא צריך להיות טוב יותר או החלפה במכשיר 9190 וזיכוי על ההפרש. פתרון נדרש :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה