פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישה של מדיח כלים. סיפוק מדיח ברוחב לא מתאים. נושא התלונה:
וינקלר אור שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏12 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סקאל דיוטי פרי שדה התעופה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12.10.05 רכשנו אישתי ואני מדיח כלים בדיוטי פרי בשדה התעופה רכשנו מדיח של SIMENS ברוחב 45 סנטימטר.

לאחר יותר משבועיים נוצר קשר עם סקאל (זמן ההמתנה לשירות הלקוחות בטלפון הוא רב מידי - עד כדי כך שמיוזמתי אף פעם לא הצלחתי להשיג אותם אלא רק לאחר שפניתי באינטרנט חזרו אלי) ועדכנו אותי שהמדיח שקנינו לא נמצא במלאי ואמרו שיספקו בדיוק את אותו סוג של מדיח של חברת AEG (שהוא יותר טוב ובאותו מחיר).

הביאו אלי הביתה מדיח של AEG אולם בבירור עם הטכנאי נמצא שהוא רחב מידי ולכן ניתן להתקינו.

מאחר שלא ניתן להשיג את החנות או את שירות הלקוחות בטלפון (ושירות המענה לטלפון שלהם הוא גרוע) החלטתי לכתוב את התלונה פה בתקוה שתטופל במהירות וכי יסופק לי המדיח שרכשתי!!!
החלפת המדיח שהובא במדיח שנרכש (או אחר באותו טיב בע פתרון נדרש :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת שרות לקוחות קבוצ שם ותפקיד:
לאחר קבלת הפנייה, יצרנו קשר מיידי עם מר וינקלר. בוצעה ללקוח הזמנה חדשה למדיח כלים המתאים לצרכיו,ההחלפה תעשה בימים הקרובים והנושא נמצא תחת טיפול צמוד של אחראית במחלקת שרות הלקוחות הנמצאת בקשר רצוף עם מר וינקלר. תגובה:
החלפ הלמוצר חדש המתאים לצורכי הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה