פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בזיון של שרות נושא התלונה:
ישראלי שרגא שם/כינוי:
‏יום שישי ‏09 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 9.9.05 נמסר למעבדת שרות של SAKAL מכשיר MP3 דרך מעבדת שרות "סגל-צוריאל" במשך חודשים טלפנו אליכם מספר פעמים אף אחד לא עונה מהשרות לקוחות, שלחנו פקסים, אף אחד לא משיב עליהם. ביזיון של שרות לקוחות הגרוע ביותר שראיתי מימי. אחרי שכתבנו על כך באתר "תלונה" באינטרנט. אחרי למעלה מחודשיים ששכב במעבדה, החזירו את המכשיר ללא שום אסמכתא מה ביצעו בו, ולא תיקנו את הבעיה כלל. אני מבקש לדבר עם מנהל שרות הלקוחות , מדוע החזירו את המכשיר ללא תיקון הבעיה וללא ידיעת הלקוח מה ביצועו בו. התנצלות על כך שהמכשיר היה ברשותם חודשיים ובסוף כשחזר אלינו חזר עם הבעיה שנשלחה למעבדה.מבקש לקבל מכשיר חדש.
עוגמת נפש סוג הנזק :
יצירת קשר עם מנהל השרות והחלפת המכשיר לחדש. פתרון נדרש :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת שרות לקוחות קבוצ שם ותפקיד:
ברצוננו להסביר כי חברת סקאל מציעה למכירה מוצרים רבים של יבואנים שונים שהם גם נותני השרות והאחריות. במקרה הנ"ל המוצר - נגן MP3 הוא מוצר של חברת "ג'נרל מהנדסים", שהיא נותנת השרות והאחריות למוצר. בהתאם לכך המוצר נשלח למעבדת שרות של חברת "גנרל מהנדסים".
עם קבלת הפנייה, פנינו לחברת "ג'נרל מהנדסים" אשר נמצאים כעת בקשר עם מר ישראלי לשם פתירת הנושא לשביעות רצונו . זאת, כאמור לאור העובדה כי חברת "ג'נרל מהנדסים" היא מחליטה הבלעדית בכל נושא של תיקון/החלפה/ביטול עסקה.
תגובה:
בטיפול חברת "ג'נרל מהנדסים" נותנת השרות והאחריות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה