פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אחריות ושירות למוצר LG נושא התלונה:
ברון משה שם/כינוי:
‏יום שני ‏02 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחודשיים רכשתי בחנות הדיוטי פרי מכשיר DVD משולב מתוצרת LG (DVD מקליט + וידיאו ) בחנות סקאל אשר בדיוטי פרי. המכשיר עלה 200$ (כ-850 ש"ח).
כשמונה חודשים לאחר הרכישה, בחודש אוגוסט 2008 נאלצתי להכניס את המכשיר לתיקון, מאחר וכונן הDVD לא עבד. כפי שנמסר לי ע"י מעבדת השירות המטפלת במוצרי LG המיובאים ע"י סקאל, הוחלף כונן ה-DVD, במססגרת האחריות בת השנה, הניתנת למכשיר.
בתחילת חודש פבואר 2009, לאחר ששבתי מחופשה ארוכה בת למעלה מחודש בחו"ל, גיליתי להפתעתי כי המכשיר שוב אינו עובד.
פניתי למחלקת שירות הלקוחות של סקאל בבקשה כי יקחו אחריות על המוצר , אך נעניתי בסירוב מוחלט, מאחר ותקופת האחריות הסתיימה.
בבדיקה שערכתי למול מעבדת השירות הוברר לי כי עלות תיקון המוצר (החלפת כונן הDVD) תסתכם בכ-400 ש"ח.
האם נשמע הגיוני, שמכשיר חדש ששילמתי בעבורו ממיטב כספי, יושבת לאחר שנת עבודה אחת ???? האם נשמע הגיוני שלאחר שנה וחודשיים מרכישת מכשיר חשמלי אתבקש לשלם 50% מערכו בעבור תיקון שמתבצע בפעם שנייה ???? ובכלל, במחיר עלות התיקון (שעליה ניתנת אחריות רק בת 3 חודשים !) ניתן לרכוש מכשיר DVD חדש , מה שבהחלט הופך את המכשיר "הישן" למוצר שיש להשליכו לפח!!! (וכאן נשאלת השאלה :האם סתם יצאתי "פראייר" ותרמתי לסקאל את כספי ללא קבלת כל תמורה או שמא סקאל צריכים להוסיף הערה ליד מוצריהם כי השימוש במכשיר הינו למשך שנה אחת בלבד??!!)
המסקנות ממקרה מצער זה הינן ברורות :
מוצרי סקאל מהדיוטי פרי הינם מוצרים לשימוש חד פעמי ויש לקחת בחשבון שהאחריות עליהם הינה מוגבלת ביותר !
לצערי, ברשותי עוד מוצרי חשמל שנרכשו בסקאל דיוטי פרי והם חסרי שימוש עקב תקלות שונות ומשונות שמקורם במכשיר.
אך לאחר מקרה זה האחרון, למדתי ולכן אדיר את רגליי מחנויות סקאל.
כספי סוג הנזק :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה