פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר יחס טוטאלי וחוסר מענה מקצועי נושא התלונה:
כהן הדס שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏27 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי D.V.D מסוג L.G מסקאל לפני שנה וחצי לאחר הקנייה בדיוטי פרי טסתי לחו"ל לפני 4 חודשיים חזרתי . כשנסיתי להפעיל את D.V.D הוא עבד והכל היה בסדר אבל שהחלטתי להביא סרט ללא תרגום פה התחילה הבעיה הD.V.D לא קורה את כל הסרטים כלומר הוא לא פתוח למולטי זון,כשניסיתי לפנות לסקאל (לפחות עשרות פעמים עד שענו לי )הם טוענים שיש קוד לפתוח את זה והם יישלחו לי אותו וזה אמור לפתור את הבעיה ובמידה ולא לפנות למעבדה שלהם בחולון .הקוד כמובן לא עבד פניתי למעבדה המעבדה טוענת שזה יהיה כרוך בתשלום שנע בין 200-480 שאלתי את הבחור מדוע אני צריכה לשלם אם מלכתחילה קניתי דיוידי של L.G שאמור לקרוא את כל הדיסקים הוא אמר מצטער תפני לסקאל וכך עשיתי אך ללא הצלחה ניסיתי לשלוח אי מייל כמה פעמים ועד היום אני מחכה לתשובה שכנראה כבר לא תגיע .אז אני מאוד מודה על האתר הזה ואני אשמח אם תוכלו לעזור עם הבעיה כי אני לא מבינה למה אני צריכה לשלם עבור שירות שמגיע לי וכמובן ללא תשלום כי המכשיר כנראה היה לקוי עוד במעמד הקנייה תודה הדס.
כספי סוג הנזק :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת שרות לקוחות קבוצ שם ותפקיד:
ראשית, ברצוננו להסביר כי האחריות עבור מכשירי הדי.וי.די הינה אחריות תיקונים לשנה בלבד מיום הרכישה , כפי שמצוין על גבי תעודת האחריות המתקבלת עם המכשיר . במידה ומתגלה בעיה במכשיר יש לפנות מיד עם היווצרות התקלה ובמידה ומעוניינת בתיקון שלא בתשלום ,יש לפנות במסגרת תקופת האחריות . תגובה:
לאחר הפקדת המוצר במעבדה ובדיקת המוצר שם, במידה והתיקון כרוך בקידוד המוצר בלבד, לא ייגבה תשלום מגברת כהן . אולם, במידה ויהיה צורך בהחלפת כרטיס , ייגבה תשלום בעבור התיקון , לאור העובדה כי הגברת כהן פנתה לאחר תום תקופת האחריות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה