פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין אפשרות החלפה כפי שהובטח נושא התלונה:
‏יום שני ‏02 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיוטי פרי נתבג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2.11 טסתי לחו"ל ורכשתי נעליים בסקאל קידס במסגרת מבצע קנה 3 זוגות קבל 1 מתנה.
בחנות הובטח לי בפירוש שאוכל ללכת אל כל סניף של סקאל קידס (בכל עיר )
ולהחליף את הנעליים במידה והם לא מתאימות.

2 זוגות נעליים מתוך הארבעה לא היו מתאימות וכבר חודש שלם שאני מסתובב איתם בכל מקום שבו יש קניון אשר בו יש סניף של סקאל קידס ואף אחת מחנויות אלו לא מוכנה להחליף לי את הנעליים בטענה שאני חייב לחזור אל הדיוטי פרי ולהחליפם (זאת לאחר שהובטח לי שאוכל להחליף אותם בחנויות הרשת) .... שלא לדבר על חוסר הנחמדות של המוכרים בחנויות.

כמו כן ניסיתי מזה חודש להשיג את שירות הלקוחות הלא יעיל של החברה , השארתי הודעות ולא קיבלתי מענה או משוב להודעות שלי .

יש לציין כי בסקאל המדיניות היא כנראה לא לענות לטלפונים ,ובכלל לא להיות אדיבים ונחמדים אל הלקוח לאחר הקנייה !

בינתיים אני תקוע עם שתי זוגות נעליים שאין לי מה לעשות איתם ועם שירות לקוחות שמבזה את לקוחותיו.

אשמח אם תעזרו לי למצוא פתרון הולם לבעייה זו .
יש בידיי את הקבלה של הקנייה .

עגמת נפש וכספי סוג הנזק :
החלפת הנעליים לאלתר או זיכוי מלא על 2 זוגות פתרון נדרש :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה