פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדיח כלים נושא התלונה:
bassous bassoua שם/כינוי:
‏שבת ‏06 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
תלונה מס 4903 לא קיבלתי תשובה מהחברה ואבקש לדעת אילו פרטים חסרים
בתכתובת הראשונה.בתודה מראש בסוס יוסף.
כספי סוג הנזק :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת שרות לקוחות , קב שם ותפקיד:
מר בסוס נמצא בטיפולה המסור של נציגת שרות הלקוחות אשר נמצאת עימו בקשר רציף לשם פתירת הנושא לשביעות רצונו.
בהסכמו של מר בסוס יעשה שדרוג המוצר למוצר חדש.
הלקוח ביקש לבחור מספר דגמים אפשריים לשדרוג ולכן אנו ממתינים לקבל ממנו דגמים בהם יהיה מעוניין. זאת, על מנת שנוכל לתת לו הצעות מחיר ולסיים את הנושא במהירות האפשרית ולשביעות רצונו.
תגובה:
שדרוג המוצר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה