פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פרסום מטעה וזלזול בתלונה נושא התלונה:
מנקר עמוס שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏30 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
באתר החברה מופיע אפיון למכשיר צורב DVD מדגם DR-7622W
באפיון כתוב "מולטיסיסטם PAL/NTSC"
רכשתי מכשיר וקיבלתי בחזרה מהיציאה לחו"ל
מסתבר שהמכשיר צורב PAL בלבד וזה גם כתוב בספר שסופק עם המכשיר
יש לי מספר קלטות משפחתיות ישנות בNTSC שרציתי לצרוב לDVD
ואילו המכשיר משרת אותי חלקית ולא לפי המובטח באתר
התלוננתי וביקשתי להמיר למכשיר מולטיסיסטם גם אם אצטרך להוסיף למחיר
התלוננתי גם דרך האינטרנט של סקאל ללא תגובה
התגובה בטלפון לאחר המתנות אין סופיות היתה "אין אחריות על טעות בפרסום האפיון"
לידיעתכם בדף האפיון באתר הדיוטי פרי ממשיך הפרסום המטעה
עד היום הפירסום המטעה לא תוקן
התישנות קלטות NTSC שרציתי לצרוב סוג הנזק :
תיקון הפירסום ולפחות הצעת מכשיר חלופי או המרת מספר פתרון נדרש :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת שרות לקוחות קבוצ שם ותפקיד:
ברצוננו להסביר כי ככל הנראה היתה אי הבנה באשר למפרט הטכני של המכשיר. לא פורסם מעולם , ואף לא עולה מהפרסום, כי ניתן להקליט באמצעות המכשיר בטכנולוגית NTSC,אלא כי הטכנולוגיות האפשריות לשימוש הן PAL,NTSC. במידה ופונקציה זו היתה חשובה למר מנקר באופן מיוחד,היה עליו לוודא באופן ספציפי מול מחלקת השרות , האם קיימת פונקציה זו ,וזאת טרם הרכישה ולא לאחריה.
בנוסף, קיבלנו בברכה את הצעתו של מר מנקר לשינוי הפרסום וחידדנו את הנקודה על מנת שמקרים כאלו לא ישנו.
תגובה:
שינוי הפרסום באתר לפרסום חד משמעי וברור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה