פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזרת DVD מקולקל נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
תאריך: 31.1.06
אני כותב בשם חברתי רוזי בדנג'ו.

בסןף אוגוסט טסה חברתי לחו"ל ובחנות הדיוטי-פרי של סקאל היא קנתה DVD מקליט של LG. בחזרתה ארצה הרכבתי לה אותו וחיברתי לטלויזיה.

לאט לאט המכשיר לא ביצע את ההוראות שנתתי לו והתקלקל עד שנאלצה לתת אותו לתיקון במעבדה מורשית של סקאל בשם טלירון במפרץ חיפה טל: 04-8729820. פרטים עליה קיבלתי משירות לקוחות של סקאל טל: 03-7680888.

את המכשיר היא נתנה לתיקון בסוף דמבר 2005. כעבור כמה ימים ביום ד' בשבוע היא התקשרה למעבדה ואז נאמר לה שכרטיס הבקרה התקלקל וצריך להעביר את המכשיר לתיקון במעבדה בתל-אביב דבר שיתבצע רק ביום ג' הבא היות שיש הסעות כאלה רק פעם בשבוע בימי ג'.

אחרי שבועיים היא התקשרה למעבדה בתל-אביב ושם נאמר לה שטיפול במכשיר לוקח מינימום 10 ימים והמכשיר הגיע אליהם רק ביום ה' היות ולא היה רכב לפני זה.

היא חיכתה שבוע ואז נאמר לה שלא מתקנים את המכשיר והיא תקבל מכשיר חדש.

היא התקשרה לשירות לקוחות של סקאל לברר מה קורה. שם נאמר לה שהמעבדה בתל-אביב צריכה להחזיר את ב-DVD המקולקל לחיפה. היא תגיע למעבדה בחיפה, תיקח את המכשיר לחנות של סקאל במפרץ חיפה תוך תיאום עם שירות לקוחות סקאל ואז תקבל תמורת המכשיר המקולקל מכשיר חדש.

המעבדה בתל-אביב לא מוכנה לשלוח בדואר את המכשיר המקולקל, אלא רק להחזיר את המכשיר למעבדה החיפאית כאשר הנהג יחזור מחופש אולי בהשבוע הבא. הנהג יצא לחופש למעלה משבועיים.

שירות הלקוחות של סקאל אומר שהוא אינו יכול לספק אישור שכנגדו חברתי תקבל מכשיר חדש בחנות, ושהשרות יתחשבן עם המעבדה. אין מה לעשות ואין קיצורי דרך.

לסיכום: ה-DVD כבר בתיקון למעלה מחודש ולא רואים סוף לפרשה.
אי יכולת לשלוח תקליטורים מוקלטים מהטלויזיה לבן שנמ סוג הנזק :
החזרת ה-DVD המקולקל לחיפה או לחילופין מציאת פתרון פתרון נדרש :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
אייל לובטון, אחראי פני שם ותפקיד:
שלום רב,

חברת סקאל הינה חברה המעניקה שירות ללקוחות רבים בכל יום. אנו עושים את מרב המאמצים להיענות לפניות לקוחותינו במהירות ובאיכות המקסימלית.

ביום ה- 15/9/06 הלקוח רכש בחנות סקאל דיוטי פרי בנתב"ג, מכשיר די.וי.די מקליט של L.G
מדגם: DR-7622W.

לאחר כ-4 חודשים מיום הרכישה, הלקוח פנה למעבדת סקאל בחיפה והתריע על תקלה במכשיר. המוצר הועבר למעבדה המרכזית של סקאל בחולון לשם תיקונו במסגרת האחריות.

בשל עיכוב שחל בתיקון המכשיר במעבדה , סוכם עם הלקוחה על החלפת המכשיר בחדש, בסניף סקאל בחיפה במהלך שבוע הבא.
כמו- כן כמחווה שירותית, החלטנו להאריך את האחריות למכשיר החדש שהלקוחה תקבל, בשלושה חודשים נוספים, מעבר לשנת האחריות שקיבלה ביום הקנייה.
תגובה:
החלפה בחדש+ הארכת אחריות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה