פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קומקום מתוצרת פרוסמן דגם PR-620 נושא התלונה:
ליאב אירית שם/כינוי:
‏יום שני ‏29 ‏נובמבר ‏2004 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון הזהב - ראשון לציון כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי קומקום חשמלי פרוסמן במחיר של כ-200 ש"ח עם אחריות לשנה. במשך השנה הוחלף הקומקום 3 פעמים בקומקום חדש ארוז בקופסה מקורית., בכל פעם עם בעיה אחרת בתחום גוף החימום, או שהגיע לנקודת רתיחה והמשיך והמשיך לרתוח ללא הפסקה, או שלא הגיע לנקודת רתיחה. הקומקום עבד בממוצע 4 חודשים וכמובן שאחרי הפעם השלישית שהקומקום הוחלף, פגה תקופת האחריות ולא נותר אלא לזרוק אותו.
הכיצד מתירים לחברת סאקל לייבא קומקום באיכות כזו, בשעה שכל קומקום שנקנה בפחות מחמישים ש"ח עובד שנים ללא תקלות?
למנוע יבוא של מוצרי חשמל שאינם עומדים בשום סטנדרט פתרון נדרש :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
אייל לובטון, אחראי מחל שם ותפקיד:
חברת סקאל הינה חברה המעניקה שירות ללקוחות רבים בכל יום. אנו עושים את מרב המאמצים להיענות לפניות לקוחותינו במהירות ובאיכות המקסימלית.

בשיחה טלפונית עם הלקוחה הבענו התנצלות על כך שהטיפול לא היה יעיל ומהיר כפי שאנו נוהגים לספק לקהל לקוחותינו . הלקוחה הבהירה שהיא מעוניינת לקבל את כספה בחזרה לאור התקלות החוזרות בקומקום שרכשה, ואינה מעוניינת בהחלפה לקומקום חדש אחר.

בסיכום עימה נאמר, כי נחזיר את כספה בעבור הקומקום באמצעות שיק מזומן ע"ס 129 ₪ אשר ישלח אליה בימים הקרובים בדואר רשום.
תגובה:
ביטול עסקה והחזר כספי מלא. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה