פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול מסורבל בתקלה ושירות לקוחות ברמה נוראית נושא התלונה:
‏יום שישי ‏23 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
דיוטי פרי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב 6/10/05 קניתי מכשיר DVD של LG בחנות הדיוטי פרי.
לאחר 3 חודשי שימוש המכשיר הפסיק לעבוד. נסעתי למעבדת טל-גל בחיפה לתת את המכשיר לתיקון. לאחר שבמשך שבועיים לא יצרו איתי קשר התקשרתי לשירות הלקוחות. לאחר המתנה של 17 דקוטת (!) ענו לי ומסרו לי שעליי לחכות בסבלנות. כעבור כמה ימים הבטיחו לי שיתנו לי מכשיר חדש, אך עליי לחכות עד שהמכשיר המקולקל יגיע למעבדה בחיפה, משם אני אצטרך לקחת אותו וליסוע איתו לחנות סקאל בחוצות המפרץ על מנת לקבל מכשיר חדש. הנוהל הזה נראה לי תמוה ביותר, אך לא הייתה לי ברירה.
ב ב1/2/06- יותר מחודש לאחר שמסרתי את המכשיר לתיקון עדיין לא יצרו איתי קשר. שלחתי פקס תלונה להנהלה והובטח לי שאוכל לקבל את המכשיר החדש מבלי לחכות למכשיר המקולקל. מנהלת שירות הלקוחות שלחה פקס לחנות בחוצות המפרץ וכתבה להם שידאגו שהמכשיר מהדגם שלי יהיה בחנות עבורי. הגעתי לחנות (בחוצות המפרץ) כעבור 9 ימים (ב 10/2). לתדהמתי מנהלת החנות כלל לא התייחסה לבקשה של מנהלת שירות הלקוחות ולא הזמינה את הדגם המבוקש. ביקשתי לקחת איתי מכשיר אחר מכיוון שהגעתי מרחוק-אך סירבו לתת לי מכשיר אחר. פגוע חזרתי לביתי.
לאחר שהודעתי למנהלת שירות הלקוחות על האירוע,היא הבטיחה לי שהמכשיר החדש יסופק ישירות לביתי. כמובן שסקאל לא עמדו גם הפעם במילה שלהם וכעבור שבוע נאלצתי ליסוע שנית לחנות בחוצות המפרץ כדי לקחת את המכשיר.
למרבה החוצפה, סקאל סרבו להאריך את האחריות והסתפקו במתן זיכוי בסך 100 ש"ח בלבד.
בקיצור-פיצוי לא הולם על עוגמת נפש של 7 שבועות ללא מכשיר, 3 נסיעות (אחת למעבדה ועוד 2 לחוצות המפרץ),הרבה נסיונות לתפוס אותם בטלפון ובזבוז זמן על כתיבת 2 פקסים.
בקיצור-אכזבה אחת גדולה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם+הארכת אחריות. פתרון נדרש :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת שרות לקוחות, קבו שם ותפקיד:
אנו מתנצלים על הרושם שנוצר אצל מר זיגמן בתהליך החלפת מכשיר הדי.וי.די, אולם ,ברצוננו להבהיר כי מר זיגמן קיבל מכשיר חדש וכן פיצוי בשווי של 100 ש"ח הניתן למימוש בחנויות סקאל ברחבי הארץ. אנו רואים פיצוי זה כפיצוי ראוי והולם לאור הנסיבות ומקווים כי מר זיגמן יהנה מהמוצר החדש אשר ברשותו. תגובה:
ניתן פיצוי - שובר קנייה בסך 100 ש"ח לרכישה בחנויות סקאל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה