פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת מוצר לא תקין נושא התלונה:
שלו חגי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏28 ‏אפריל ‏2004 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
להלן מיכתב שכתבנו ומסביר את העניין:

9.3.06

לכבוד לכבוד
מנהל/ת שירות לקוחות סקאל מנהל/ת השירות-שרות פלוס מבלי לפגוע בזכויות
הברזל 6, ת.ד. 58076 הכשרת היישוב 23
ת"א 61580 ראשון לציון בדואר רשום

א.ג.נ.,

הנדון – דרישה להחזר כספי בגין מכונת כביסה AEG מדגם 72640
חשבונית מס מספר 92066 – מכתב מס' 3

בהמשך למכתבינו הקודמים אליכם מהימים 2/11/04 ו- 12/11/04 (מצ"ב) ולאין ספור שיחות הטלפון וביקורי הטכנאים מאז, הננו להודיעכם שאנו דורשים לאלתר להשיב לנו את כספי הרכישה של המכונה בתוספת 5,000 ש"ח בגין אבדן ימי עבודה, כביסות מחוץ לבית, בגדים שהושחתו ועוגמת נפש.
בקצרה, המכונה לא הייתה תקינה מאז שנרכשה, היא ממשיכה להתקלקל תדיר, ולפיכך לא רק שלא קיבלנו את המוצר שציפינו לו, גם ספגנו הוצאות ניכרות ועגמת נפש עקב סירובכם עד כה להענות לבקשתנו (לראשונה ב-2/11/04) להחליף לנו את המכונה או להחזיר לנו את כספינו.
כיום, קרוב לשנתים מיום רכישתה, אנו אומרים לא עוד! איננו מוכנים להמשיך להפסיד ולסבול עוד ממוצר לא תקין שרכשנו במיטב כספנו ושאין באפשרותכם לתקנו. לכן, אם לא תענו לבקשתנו זו תוך 14 יום ממועד מכתב זה, אנו שומרים לעצמנו את כל הזכויות להגיש נגדכם תביעה משפטית להשבת כספי הרכישה והוצאותנו עד היום.

יאמר מיד – כל האמור בשני מכתבנו הקודמים עדין שריר וקיים!
לא זו אף זו, מאז חזרו ועלו בעיות שונות (אך בעיקר בעיות סחיטה), כפי שיעיד הרישום החלקי שערכנו למעקב ומפורט להלן (כל זאת, בנוסף לקריאות השרות שציינו במיכתבנו הקודמים):
• ביום 18/11/04 (רק 4 ימים מאז שחזרה מ"בדיקה יסודית"!!!) המכונה לא סחטה. תקלה נוספת הייתה הודעת תקלה מספר 118. התקלות דווחו לסוזי.
• ביקור טכנאי שתוכנן ל- 22/11/04 לתקון הנ"ל בוטל על ידכם בטענה המגוחכת ש"המכונה תקינה".
• תקלת סחיטה נוספת אירעה ב- 1/12/04. היא דווחה לחן. רק לאחר שיחה נוספת שיזמנו, החלטתם לשלוח טכנאי.
• במשך תקופה מסויימת לא ניהלנו מעקב אחר תקלות ותיקונים.
• ביום 4/12/05 תוקנה תקלת סחיטה ע"י טכנאי שלכם.
• ביום 20/2/06 דיווחנו לסוזי על תקלת סחיטה נוספת. לבקשתנו, סוזי הבטיחה להמציא לנו דרך רונית גליון תיקונים מרכישת המכונה ועד היום, אותו טרם קבלנו... התלוננו בפני סוזי שמזה שנתיים המכונה מתקלקלת תדיר מבלי שאתם פותרים את הבעיות. סוזי הבטיחה (בפעם המי יודע כמה...), שוב באמצעות רונית, לפנות לסקאל בבקשה להחזר כספי. למותר לציין שגם לבקשתנו זו לא קיבלנו תשובה עד היום.... זה היה מבחינתנו הקש ששבר את גב הגמל!
• ביום 21/2/06 ביקר אותנו איציק הטכנאי ותיקן את התקלה.

עד כה, פרט לשיחות טלפוניות, לא קיבלנו מיכם כל תגובה רשמית לטענותינו, לא כל שכן מסודרת ומנומקת ובוודאי לא בכתב! תמהנו, כלום זו הדרך של חברה גדולה כמותכם לתת שרות?
הינה כי כן, לא הותרתם לנו כל ברירה אלא לדרוש מיכם שוב את השבת כספנו ולהמשיך בתביעה משפטית אם לא נענה. נפנה עוד את תשומת ליבכם לכך שהסכמנו לקבל את המכונה בחזרה מהבדיקה היסודית ב- 14/11/04 "תחת מחאה" ותוך שמירת מלוא זכויותינו לתבוע השבה כספית אם התקלות יחזרו, כפי שלצערנו אכן קרה...


עגמת נפש ו סוג הנזק :
החזר עלות 3,690 ש"ח + החזר הוצאות 5,000 ש"ח פתרון נדרש :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת שרות לקוחות קבוצ שם ותפקיד:
מכונת הכביסה נשוא התלונה נבדקה מס' רב של פעמים על יד מעבדת השרות כאשר בכל הפעמים הנ"ל , למעט מקרה אחד בו נמצא גוף זר במכונה, המכונה נמצאה תקינה לחלוטין.
הנושא הובהר למר שלו הן במכתב מטעם מעבדת השרות והן במכתב מטעם חברת סקאל.
תגובה:
מכתב הסבר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה