|
|
|
|
|
|
אי-התקדמות בטיפול בתלונה מס' 7244 מצד סקאל |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לבקשת צביה מסקאל הופקד הקומקום בשרות אלרם בירושלים לשם העברתו לבדיקת המעבדה הראשית שלהם. מאז חלפו שבועיים ולא שמעתי מהחברה דבר.
פניתי פעמיים למוקד שרות הלקוחות של סקאל ולמנהלת יחסי הציבור שלהם ולא קיבלתי שום התייחסות לפנייתי.
|
|
|
|
|
|
|
|
סקאל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|