פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי-התקדמות בטיפול בתלונה מס' 7244 מצד סקאל נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לבקשת צביה מסקאל הופקד הקומקום בשרות אלרם בירושלים לשם העברתו לבדיקת המעבדה הראשית שלהם. מאז חלפו שבועיים ולא שמעתי מהחברה דבר.
פניתי פעמיים למוקד שרות הלקוחות של סקאל ולמנהלת יחסי הציבור שלהם ולא קיבלתי שום התייחסות לפנייתי.

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה