פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר ושירות גרוע עקב נעליים שהתפרקו נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקווה הקניון הגדול כתובת:
פתח תקווה הקניון הגדול סניף חברה:
תיאור הבעיה:
19.4 נקנו זוג נעליים.
לאחר 3 חודשים התפרקו הסוליות בנעליים- נמסרו לתיקון.לאחר כחודש התקשרתי לשאול מה עם הנעליים, ענתה בחורה נחמדה ואמרה שתחזור אלי, אחרי 10 דק חזרו אלי ואמרו שהנעליים בדיוק הגיעו מתיקון ושאפשר לאסוף אותם. בסדר..
ועכשיו שוב בתאריך 15.8 חודש אחרי הנעליים שוב התחילו להתפרק, מסרתי אותם ואמרתי למוכרת שאני את הנעליים האלו לא רוצה אינני יכול לגשת לסניף שרחוק מביתי וממקום עבודתי ולבזבז כל כך הרבא זמן על זוג נעליים מחברה כ"כ מובילה בתחומה ושאני מצפה לזיכוי או נעליים חדשות.
אמרה שהיא תבדוק עם המנהל ושתחזור אלי, כמובן שבוע עבר ואני מתקשר לסניף, המוכרת אמרה שהמנהל לא מאשר והנעליים מוכנות.
ביקשתי את המספר של המנהל או שיצור איתי קשר אבל נתקלתי בסירוב.

מה עלי לעשות!?
בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
זיכוי,החלפה. פתרון נדרש :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה