פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אחריות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
בן גוריון כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים שלחתי לתיקון שלט DVD באחריות בסניף בחולון, קבלתי בתגובה שאני צריכה לשלם 80 שח למרות שהשלט בזמן האחריות כי פתחו את השלט.
אני אכן ניסיתי לפתוח אותו, אך בעצם לא הצלחתי, וזאת שערוריה שאני צריכה לשלם רק כי יש סימן בפלסטיק שניסו לפתוח את השלט. כאשר למעשה לא נגרם שום נזק מכך, יתר על כן, אילו היו נותנים תעודת אחריות בשדה תעופה ובו הערה המזהירה על כך , או אפילו מדבקה הייתי נמנעת מלנסות בכלל. חברת הקבלנות שמטפלת באחריות שלחה אותי לסקאל אבל
כמובן חברת סקאל לא עונה לטלפונים, לא עונה לפנייתי בפקס, ולא דרך שרות הלקוחות באינטרנט. ולא כלום. אני מסרבת שיגנבו ממני בלי סיבה!
כספי סוג הנזק :
לקבל את השלט שכבר מחכה מתוקן ללא דיחוי וללא תשלום פתרון נדרש :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת שרות לקוחות קבוצ שם ותפקיד:
ברצוננו להבהיר כי למרות העובדה שאין אחריות לשלט שנפתח באופן עצמאי ע"י הלקוחה, הוחלט לפנים משורת הדין, להחליף לה את השלט לשלט חדש. תגובה:
שלט חדש. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה