אחריות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
בן גוריון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים שלחתי לתיקון שלט DVD באחריות בסניף בחולון, קבלתי בתגובה שאני צריכה לשלם 80 שח למרות שהשלט בזמן האחריות כי פתחו את השלט.
אני אכן ניסיתי לפתוח אותו, אך בעצם לא הצלחתי, וזאת שערוריה שאני צריכה לשלם רק כי יש סימן בפלסטיק שניסו לפתוח את השלט. כאשר למעשה לא נגרם שום נזק מכך, יתר על כן, אילו היו נותנים תעודת אחריות בשדה תעופה ובו הערה המזהירה על כך , או אפילו מדבקה הייתי נמנעת מלנסות בכלל. חברת הקבלנות שמטפלת באחריות שלחה אותי לסקאל אבל
כמובן חברת סקאל לא עונה לטלפונים, לא עונה לפנייתי בפקס, ולא דרך שרות הלקוחות באינטרנט. ולא כלום. אני מסרבת שיגנבו ממני בלי סיבה!
|
כספי |
סוג הנזק : |
לקבל את השלט שכבר מחכה מתוקן ללא דיחוי וללא תשלום |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|