|
|
|
|
|
|
אי מענה מצד סקל שירות לקוחות |
נושא התלונה: |
הרשקוביץ אהרון |
שם/כינוי: |
יום שלישי 02 מאי 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
דיוטי פרי נתב"ג |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל טרם עלייתי לטיסה רכשתי בחנות סקל אלקטריק דיוטי פרי בנתב"ג סוללה דגם: vivanco-cam bat-for fu/pe למסרטת וידאו סוניהסוללה נרכשה על ידי מתצוגה בהנחה של 10% אולם בנסותי לטעון אותה בחו"ל לא ניתן היה ולא היתה בה כל אנרגיה,פיקססתי את תלונתי אל החברה לפני שבוע ניסיתי להשיגם בטלפון אולם כלום,אין מענה.
לטיפולכם אודה!
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר הכסף ששולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
סקאל שירות לקוחות
, תגובה:
|
שירות לקוחות סקאל |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
להלן תגובתנו לדוח מס' 9635:
לאחר בירור המקרה ובדיקתו לעומק, הופנה הלקוח לסניף שבחר לנוחיותו לשם הפקדת המוצר וקבלת החלפה / שובר זיכוי / צ'ק לבחירתו של הלקוח ולשביעות רצונו. |
תגובה: |
החזר כסף/ החלפה |
פתרון: |
|
|
|