פרטי התלונה

תלונות ארקדיה

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אחריות על מוצר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיזינגוף 50 ,דיזינגוף סנטר כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש ינואר רכשתי בחנות מכשיר אקס בוקס 360 לפני כשבוע כונן התקליטורים במכשיר הפסיק לעבוד כראוי, לאחר מספר ברורים כולל שיחה עם מחלקת התמיכה של מיקרוסופט (בח"ול) התבשרתי כי הכונן אכן תקול.
לאחר שיחה ראשונה אם החנות נאמר לי כי הם יכולים לתקן את הכונן אומנם תיקון שכזה יבטל את אחריות החברה אשר הוארכה לשלוש שנים עקב תקלה בייצור של המכשיר אשר יכולה להופיע במכשיר בכול עת.
בשיחה שניה שנערכה באותו נושא בתאריך 30/9 עם החנות נאמר לי כי הם אינם מוכנים להחליף את המכשיר אף על פי שהוא עדיין באחריות שנה שניתנה בנוסף נאמר לי כי האחריות היא על תיקון בלבד לכאורה ולא על המכשיר עצמו.
כלומר אם אחליט ולתקן את בעית הכונן בחנות אעבד את אחריות החברה ואם אכן תופיעה בעית הייצור אצטרך לשלם ליצרן על התיקון מאחר והמכשיר נפתח.

ברצוני רק לציין גם שבעת רכישת המכשיר רשמה החנות את המכשיר על שמה, זאת נודע לי כאשר התקשרתי למוקד התמיכה בח"ול ואם זאת בחנות נאמר לי כי אין בכוונתם אפילו לשלוח את המכשיר לתיקון במעבדת מיקרוסופט.

אתר החנות מציין כי ישנה אחריות על התיקון בשיחת הטלפון נאמר לי כי האחריות היחידה שלי היא ארבעת החודשים אשר נותרו לי מעט הקניה.
ממתי "אחריות" היא רק אפשרות לתיקון במעבדה לא מורשת ע"י היצרן? הנמכרת בלוו הכי במחיר מוגזם ואופן לא רשמי.
החלפת המכשיר פתרון נדרש :

ארקדיה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה