פרטי התלונה

תלונות אופרן (Ofran)

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי ואיחור בהחזרתו נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש 8.14 הזמנתי רכב שכור לארה"ב דרך החברה ושילמתי עבור ההשכרה ויתר ההוצאות מראש. לאחר חזרתי לארץ לפני חודש גיליתי שחוייבתי שוב על אותה השכרה. פניתי לאופרן והם אמרו שיקח להם 10 ימים לבדוק זאת.לאחר כ10 ימים הודיעו לי שמגיע לי החזר וכי החיוב שגוי וישלח לי שק בדואר.
השק כמובן טרם הגיע ואתמול נאמר לנו כי הם עמוסים והשק עדיין לט יצא.
מעניין שכדי לחייב איתו פעמיים העומס לא השפיע
כספי סוג הנזק :

אופרן (Ofran) שירות לקוחות

, תגובה:
עמוס רון מנהל שרות לקוחות שם ותפקיד:
המחאה נשלחה לכתובת הלקוחות ובמקביל הושארה הודעה בהתאם לבקשתם.
תגובה:
נדגיש כי טרם שליחת ההמחאה נשלח ללקוחות אישור בדבר הזיכוי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה