פרטי התלונה

תלונות אופרן (Ofran)

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת רכב בהתאם להזמנה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏29 ‏יולי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביצעתי הזמנה דרך אתר אופרן והזמנתי רכב פג'ו 508 (רכב גדול ומרווח בעל יכולת קבלת 3 מזוודות גדולות)בתאריך 29/6/15 נחתתי באיטליה והם טענו לי שהם כביכול משדרגים את הרכב וקיבלתי פיאט (לא זוכר את הדגם).בסופו של דבר התברר שתא המטען של הרכב הנ"ל בקושי היה מקום למזוודה אחת,וכאשר ביקשתי את הדגם שהזמנתי -הם טענו שאין להם. ביקשתי שהם ינסו לקחת מסניפים אחרים קרובים ואני אחכה , אבל גם משם לא היתה ישועה, לאחר חצי שעה הם ניסו לתת לי רכב ענק (כמעט בגודל קרוואן ואני לא הסכמתי היות ופחדתי לנהוג ברכב כזה ענק)
לבסוף הגיע במקרה רכב פג'ו 308 - היות שחיכיתי כבר שעתיים עם המשפחה ועם המזודות ולאחר שכבר היינו עייפים מהטיסה הסכמתי לקחת אותו
1) מבקש בדיקתכם מול החברה מדוע לא קיבלתי רכב שמתאים לנתוני רכב שהזמנתי
2) נאלצתי לחכות בשדה התעופה שעתיים בשיא החום ועם המזודות :-(
בסופו של דבר קיבלתי רכב פחות משודרג ממה שהזמנתי ואני רוצה החזר


עוגמת נפש סוג הנזק :
מבקש החזר בעבור רכב פחות משודרג ועוגמת נפש פתרון נדרש :

אופרן (Ofran) שירות לקוחות

, תגובה:
לירון דגון שם ותפקיד:
תשובה נשלחה ישירות ללקוח
תגובה:
תשובה נשלחה ישירות ללקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה