פרטי התלונה

תלונות אופרן (Ofran)

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכב שכור: תקלות בטיחות ברכב שכור , רמת שירות מתחת לכל ביקורת בעקבות אי התאמת הרכב שהתקבל לרכב שהוזמן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
1. קבלת רכב לא מתאים עם נפח מנוע קטן לנסיעה באזורי סקי
2. רכב בעל צמיגים שחוקים (גרם להחלקה ותאונה בצירים הררים)
3. בקשה / נסיעה לתחנה קרובה לביצוע החלפה ושידרוג הרכב.
4. אי הסכמה למתן שירות דרכים באזור הסקי.
5. הגשת טופס תלונה ובקשה לפיצויים נענו בשלילה מוחלטת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת פיצויים פתרון נדרש :

אופרן (Ofran) שירות לקוחות

, תגובה:
עמוס בוארון נציג שרות שם ותפקיד:
שלום רב,

פנייתו של הלקוח התקבלה מאתר תלונה ולהלן התיחסותינו לטענות שהועלו:

1.בנוגע לטענה כי התקבל רכב קטן ולא מתאים ברצוננו להדגיש כי למרות הזמנתו של הלקוח לרכב מקבוצה EDMR הוא קיבל רכב מסוג פיאט גרנד פונטו מקטגוריה של כלי הרכב המוגדרים כקבוצה EXMR מקבוצה גבוהה ויקרה יותר.
.
2.חברת ההשכרה אישרה כי הרכב שניתן ללקוח היה חדש עם צמיגים תקינים לחלוטין ושרשראות שלג כפי שביקש בהזמנתו וכי נהיגה בתנאי מזג אויר קשים הינה באחריות הלקוח.

3.לדברי חברת ההשכרה הרכב ניתן במצב מכני מעולה וכי הלקוח נהג ברכב למעלה מ 1200 ק"מ בהשכרה ל- 7 ימים.

4.מהברור מול חברת ההשכרה לא נרשמה כל פניה לשרות הדרכים בשל תקלה כלשהיא ברכב.

5.חברת ההשכרה עמדה בהתחייבותה ולפיכך שידרוג נוסף מעבר לרכב שהתקבל כרוך בתשלום נוסף.
תגובה:
6.עם זאת, כמחווה של שרות לקוחות הוצע ללקוח פיצוי שווה ערך ליום שכירות אשר הועבר לו ע"י סוכנו , ואשר אושר על ידו.

עמוס בוארון
אופרן הולידיי אוטו
מחלקת שירות לקוחות
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה