|
|
|
|
|
|
יחס מחפיר מצד מתדלק |
נושא התלונה: |
יום חמישי 20 יולי 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
ליד קיבוץ יקום? |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בלילה של יום ה' הנ''ל ניתקלתי ביחס מחפיר מצד מתדלק צעיר שהחליט שהוא לא יתדלק אותי אחרי שקודם- בתידלוק קודם-נאמר לי שיש מסלול מסויים לתידלוק מוזל;במהלר שהותי שם שרת לקוחות שבאו אחרי (!...),הודיע לי שהאפשרות היחידה שלי היא לתדלק לבד (!...)-לצחוקם של חבריו ששהו שם בזמן העבודה-ועוד ועוד; עשרות שנים אני מתדלק(כולל בח''ל) ,כשבארץ-חלק גדול; בחברה הנ''ל ; החלטתי שעד שלא אדע-מה נעשה-אני וחברי לא נתקרב עוד לתחנות החברה!!!
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
דור אלון אנרגיה בישראל שירות לקוחות
, תגובה:
|
דודי ויגדורוביץ, מנכ"ל |
שם ותפקיד: |
מאחר ואין בתלונה תיאור מדויק של התחנה איננו יכולים להתייחס אליה.
יש באיזור הנ"ל 2 תחנות של דור- אלון:
תחנת דור יקום - בתחנה מסלול שרות מלא בו התדלוק מבוצע ע"י עובדי התחנה ומסלול תדלוק עצמי בו לא ניתן שרות.
קשה לנו להאמין שהלקוח עמד במסלול שרות מלא ועובד/י התחנה סרבו לשרת אותו. אם אכן זה מה שקרה ברור שאנו חייבים ללקוח התנצלות גדולה וכנה.
תחנת געש צ.ספרים - כל התחנה בשרות עצמי ולא ניתן שרות ללקוחות התחנה
בשום מקרה |
תגובה: |
אנו מנסים להשיג את הלקוח טלפונית, עד כה ללא הצלחה, ע"מ לבדוק את המקרה
לעומק ולטפל בו בהתאם.
נמשיך לנסות ולדבר עם הלקוח. |
פתרון: |
|
|
|