פרטי התלונה

תלונות דור אלון אנרגיה בישראל

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר מצד מתדלק נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏20 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
ליד קיבוץ יקום? כתובת:
תיאור הבעיה:
בלילה של יום ה' הנ''ל ניתקלתי ביחס מחפיר מצד מתדלק צעיר שהחליט שהוא לא יתדלק אותי אחרי שקודם- בתידלוק קודם-נאמר לי שיש מסלול מסויים לתידלוק מוזל;במהלר שהותי שם שרת לקוחות שבאו אחרי (!...),הודיע לי שהאפשרות היחידה שלי היא לתדלק לבד (!...)-לצחוקם של חבריו ששהו שם בזמן העבודה-ועוד ועוד; עשרות שנים אני מתדלק(כולל בח''ל) ,כשבארץ-חלק גדול; בחברה הנ''ל ; החלטתי שעד שלא אדע-מה נעשה-אני וחברי לא נתקרב עוד לתחנות החברה!!!
עלבון סוג הנזק :

דור אלון אנרגיה בישראל שירות לקוחות

, תגובה:
דודי ויגדורוביץ, מנכ"ל שם ותפקיד:
מאחר ואין בתלונה תיאור מדויק של התחנה איננו יכולים להתייחס אליה.

יש באיזור הנ"ל 2 תחנות של דור- אלון:

תחנת דור יקום - בתחנה מסלול שרות מלא בו התדלוק מבוצע ע"י עובדי התחנה ומסלול תדלוק עצמי בו לא ניתן שרות.
קשה לנו להאמין שהלקוח עמד במסלול שרות מלא ועובד/י התחנה סרבו לשרת אותו. אם אכן זה מה שקרה ברור שאנו חייבים ללקוח התנצלות גדולה וכנה.

תחנת געש צ.ספרים - כל התחנה בשרות עצמי ולא ניתן שרות ללקוחות התחנה
בשום מקרה
תגובה:
אנו מנסים להשיג את הלקוח טלפונית, עד כה ללא הצלחה, ע"מ לבדוק את המקרה
לעומק ולטפל בו בהתאם.

נמשיך לנסות ולדבר עם הלקוח.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה