פרטי התלונה

תלונות דור אלון אנרגיה בישראל

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלאת מחיר הדלק טרם זמנו נושא התלונה:
מעין סופי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏30 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בניין צרפת יקום כתובת:
תחנת פלורנטין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 30/1 תדלקתי בדור אלון בתידלוק עצמי בתחנת פלורנטין בתל אביב לתדהמתי גילתי שבתחנה הנ"ל תעריף הדלק עלה לפני המועד הצפוי - בחצות בין 31/1 ל 1/2 התעריף ששילמתי 7.27 לליטר בזמן שצריך לעלות 7.26 ש"ח אודה לבדיקתכם
כספי סוג הנזק :

דור אלון אנרגיה בישראל שירות לקוחות

, תגובה:
דוד אליהו מנהל מחוז צפ שם ותפקיד:
פנייתך אל אתר תלונה בדבר העלאת מחיר טרם זמנו נבדקה ונמצאה כלא נכונה.
מחיר דלק 95 בחודש ינואר בשרות מלא היה 7.27 ₪ ובשרות עצמי פחות 13 אג' (אצלנו 15 אג' פחות).
כלקוח המנוי על שרות ספידומט של דור אלון בכל תדלוק אותו תבצע תראה את המחיר המלא המפוקח באותו יום ולאחר מכן כשתחוייב בסוף החודש תראה בחשבונית את ההנחה לליטר לפי תנאי ההסכם שנחתמו איתך ביום עריכת הסכם הספידומט.
ע"ג כל המשאבות קיימת הודעה בולטת המפרטת את שיטת החיוב, רצ"ב ההודעה: "המחיר המצויין במשאבה מיועד לציבור הרחב. ההנחה ללקוחות ספידומט היא על פי ההנחה בהסכם. לא תינתן הנחה נוספת ללק' ספידומט בגין התדלוק בשרות עצמי."
ההסבר הפשוט סביב ההודעה הזו הוא: לקוח ספידומט שמגיע לתדלק רואה ע"ג צג המשאבה את המחיר המלא המפוקח באותו היום וכאשר הוא מקבל את החשבונית בסוף החודש שם הוא מקבל את ההנחה שנקבעה ביום חתימת ההסכם.
שינוי מחיר לפני הזמן המיועד כפי שנטען על ידך הינה עבירה חמורה ובמקרה הנדון אינה נכונה.
נשמח לראותך בין לקוחותינו המרוצים.
במידה וההסבר עדיין אינו מספק הנך מוזמן ליצור קשר עם שרות לקוחות של החברה.
תגובה:
אין הצעות לפתרון כי הטענה אינה נכונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה